مدیر عامل استقلال در مورد عمران زاده فرافکنی می کند

سیدکاظم اولیایی: هیات مدیره پاس همدان غیر قانونی است  

طی روزهای گذشته هیات‌مدیره باشگاه پاس همدان در غیاب سیدکاظم اولیایی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل سابق این باشگاه تشکیل جلسه داد و اعضای جدید هیات‌مدیره خود را معرفی کرد که ماحصل آن حذف نام اولیایی و اضافه شدن حمیدرضا حاج‌بابایی وزیر جدید آموزش و پرورش به لیست مدیریت این باشگاه بود.
سیدکاظم اولیایی در واکنش به لیست جدید مدیریتی باشگاه پاس اظهار کرد: طبق قوانین موجود، اختیارات این مجموعه (باشگاه پاس همدان) با شخص نبوده و تمامی تغییرات مدیریتی این باشگاه از طریق مجمع اداره می‌شود. من نمی‌دانم این لیست از کجا اعلام شده است اما تا جایی که من اطلاع دارم هیچ مجمعی برای بررسی و یا تصمیم‌گیری در این مورد تشکیل نشده و بالطبع اعلام این اسامی هم فاقد اعتبار قانونی است.

وی ادامه داد: طبق قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران تغییرات مدیریتی در هر ارگان و یا باشگاهی منوط به تشکیل مجمع آن سازمان یا باشگاه است. از نظر من تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره باشگاه پاس به هیچ‌وجه قانونی نبوده و فاقد اعتبار لازم است مگر اینکه آقایان بخواهند فراقانونی عمل کنند که آن هم قابل بررسی است.  

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس در خصوص لیست اعلام شده متشکل از بهروز مرادی، حمیدرضا حاج‌بابایی، علی آقامحمدی، کریم ملاحی و سیدعبدی افتخاری به ایلنا، گفت: اطلاعی از لیست جدید ندارم اما چیزی که برای من مهم است عدم اعتبار لیست اعلامی به دلیل عدم برگزاری مجمع رسمی باشگاه است، مگر اینکه قرار بر نادیده گرفتن قانون جاری کشور باشد.  

کاظم اولیایی همچنین در واکنش به اظهارات امیررضا واعظی آشتیانی که عامل محرومیت عمران‌زاده را مسوولان وقت پاس همدان دانسته بود، گفت: آشتیانی در رسانه ملی مدعی شد که یک نفر پرونده عمران‌زاده را در اتاق‌های فدراسیون فوتبال می‌چرخاند تا انگ منکراتی بودن را به او بزند، اگرچه تمایلی به جواب دادن وی ندارم اما مدیرعامل استقلال بهتر است بداند که خود من هم از ابتدا مخالف محرومیت‌های اینچنینی از سوی منشور اخلاقی بودم ضمن آنکه متولی محرومیت عمران‌زاده کسانی دیگر بوده‌اند.  

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که دلیلی به پاسخ دادن به واعظی‌آشتیانی نمی‌بینم اما ایشان سعی دارد منافع تشکیلاتی خودش را به منافع عمومی تمامی باشگاه‌ها تحمیل کند. متاسفانه مدیرعامل استقلال دائما در حال سنگ‌اندازی در این بحث است و سعی در فرافکنی در بحث منشور اخلاقی را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد