هادی اصغری: بازی های سرد و کسل کننده ای ارائه می کنیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: در لیگ برتر امسال زیاد موفق عمل نمی کنیم و بازی های سرد و کسل کننده ای ارائه می کنیم که دلیل آنرا نمی دانم.  

هادی اصغری افزود: در نیم فصل نخست بازی های بدی ارائه کردیم و آن طور که باید و شاید تاکتیک های مربیان را اجرا نکردیم و بدشانسی و مسائل حاشیه ای سبب شده که نتایج قابل قبولی نگیریم البته در نیم فصل دوم شرایط اندکی بهبود یافته ولی بازی های سرد و بی انگیزه ارائه می دهیم که دلایل آن معلوم نیست. 

وی تصریح کرد: در بازی با تیم پیروزی اشتباهات فردی سبب شد که بتوانیم این تیم را شکست دهیم شاید اگر بازیکنان دقت می کردند برنده بازی می شدیم. 

اصغری اضافه کرد: در هفته آتی با مس کرمان بازی داریم، باید با همدلی و همکاری امتیاز این دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم ما به تمام امتیاز دیدار های باقی مانده لیگ برتر نیاز داریم، وی تأکید کرد: برنامه های ارائه شده برای لیگ برتر مانند برنامه های انگلیس و آلمان است ولی به دلیل نداشتن امکانات کافی فوتبال کشورمان راه به جائی نمی برد و اگر برنامه حرفه ای است باید امکانات حرفه ای نیز برای بازیکنان و تیم ها تأمین شود. 

وی در پایان گفت: در حال حاضر در جایگاه مناسبی قرار نگرفته ایم، احتمال هر اتفاقی ممکن است که برای تیم رخ بدهد باید برای هفته های باقی مانده برنامه ریزی درستی داشته باشیم و جایگاه تیم را ارتقا بخشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد