صحبت های داور دیدار پرسپولیس - پاس همدان

داور دیدار پرسپولیس - پاس همدان گفت: اگر شیطنت دروازه بان تیم مقاومت سپاسی را در برخورد با محسن خلیلی می دیدم به او هم اخطار می دادم.  

البرز حاجی پور ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از بازی پرسپولیس - پاس برخی دوستان به من گفتند، مکانی پس از برخورد با خلیلی شیطنت کرده و ضربه‌ای به مهاجم پرسپولیس زده است. من در آن صحنه متوجه حرکت‌های کریم باقری و برخی از بازیکنان دو تیم بودم و حرکت دروازه بان مقاومت را ندیدم. بدون شک اگر حرکت مکانی را دیده بودم به او هم مانند خلیلی کارت زرد نشان می دادم.

این داور بین المللی با اشاره به برخورد کریم باقری با دروازه بان مقاومت سپاسی شیراز نیز گفت: باقری آمده بود که مانع از درگیری‌های بیشتر بین بازیکنان دو تیم شود و من در برخوردش با دروازه‌بان مقاومت خشونتی ندیدم. 

صحنه برخورد بازیکنان پرسپولیس و پاس  

وی در پاسخ به این پرسش که چرا به محسن خلیلی کارت زرد نشان داده است، گفت: زمانی که تیم پرسپولیس با یک گل پیش بود، خلیلی به توپی که در دستان مکانی قرار داشت، ضربه زد و موجب اخلال در آغاز دوباره مسابقه شد و شروع بازی را به تاخیر انداخت. براساس قانون به این بازیکن که سعی در کشتن زمان بازی داشت، کارت زرد نشان دادم.  

داور دیدار پرسپولیس - پاس همدان در خصوص گل تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: در آن صحنه کمک داور تصمیمی به جا و درست گرفت و به درستی گل پرسپولیس را پذیرفت. آن گل به هیچ عنوان آفساید نبود.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد