پس از استعفا از سرمربیگری پاس؛

یاوری: نگذاشتند دینم را به پاس و مردم همدان ادا کنم 
    
سرمربی مستعفی تیم فوتبال پاس همدان با اعلام این که از سمت خود کناره‌گیری کرده، گفت: می‌خواستم به پاس کمک کنم اما نگذاشتند دینم را ادا کنم.     
     
محمود یاوری اظهار داشت: نگذاشتند دینم را به پاس و مردم همدان ادا کنم. من ضمن احترام به مدیران کلان، مردم حق‌شناس و علاقمند به پاس و رسانه‌های محلی همدان به این دلیل که در کارم دخالت می‌شد از سمت خودم استعفا کردم. شاید رسانه‌های همدان چیزهایی می‌دانند اما به من منتقل نکردند و بهتر بود این مسائل را با من در میان می‌گذاشتند.

وی افزود:‌ شب قبل از مسابقه به بهانه عذرخواهی به دلیل رفتار نه چندان مقبول‌شان در هفته گذشته و بدون حضور کادرفنی و بدون هماهنگی با من، بازیکنان را جمع و برای آن‌ها کلاس آنالیز و تحلیل حریف را برگزار کردند و دستورات فنی دادند. من پس از مسابقه این موضوع را متوجه شدم.  

سرمربی مستعفی پاس همدان در ادامه گفت: در این جلسه یک ساعت و نیمه دستورات فنی دادند درحالی که این موارد جزو اختیارات من است و آنها باید رعایت می‌کردند.  

یاوری تاکید کرد: در هیچ‌کجای دنیا و در هیچ قانون و کتابی چنین چیزی دیده نمی‌شود که یک ساعت و نیم بدون حضور من دستوات فنی به بازیکنان بدهند. این حرکات منسوخ است. من هم که این شرایط را دیدم احساس کردم که آنها خودشان سرمربی، مربی و مدیر باشگاه هستند و به همین دلیل از سمت خودم کناره‌گیری کردم.  

این مربی یادآور شد: این موضوع دخالت صددرصد در کار من است و تاثیر مستقیم در نتیجه بازی با سایپا داشت. در نیمه اول مسابقه بازیکنان ما گیج و بیهوش بودند و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده بود اما در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و شرایط در 45 دقیقه دوم بهتر شد. 

یاوری در پایان گفت: نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم. به همدان آمده بودم تا کمک کنم اما متاسفانه نگذاشتند دینم را ادا کنم و اکنون هم در همدان هستم تا وسایلم را جمع کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/07 ساعت 23:40

ای بابا سرهنگ از اولش هم که معلوم بود اینا فقط دنبال کارت مربیگری هستن نه سرمربی
مگه قبل از بازی برابر نفت تهران شایعه دخالت فنی دکتر کیانی و مجتبی پیمبری رو تکذیب نکردی اینم نتیجه همونه
تازه اگه شما نقش انتخاب و چینش بازیکنان در روز بازی رو داشتی اصغر مدیرروستا این نقش راهم نداشت و برو خدا رو هم شکر کن که تا این حد دستت باز بوده

تازه قراره یک تیم بانوان هم که اسپانسرش یک آرایشگاه زنانه هست راه آندازی بشه سرمربی اون تیم هم که همه میدونن کیه همون کسی که برا بازیکنان شما جلسه فنی گذاشته

هوادار 1389/12/08 ساعت 01:32

سرهنگ جون توی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سپاهان یادت میاد اون خبر نگار بهت گفت دارن تو کارت دخالت میکنند ولی تو زدی تو ذوق بچه و قهر کردی دیدی حرفش درست بود خوبه 90 همه چیزو نشون داد و ملت دیدن که آره بابا خبرایی ولی شما انکار کردی حرف زنبور خان رو صد درصد تائید میکنم چون خبر داریم جناب س پ دارن این تیم رو تشکیل میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد