سامره: به تیم مایلی کهن و سایپا گل می زنم

مهاجم تیم پاس همدان که هنوز موفق نشده برای این گلزنی کند، در خصوص بازی مقابل ساپیا کرج در هفته بیست و چهارم گفت: به تیم مایلی کهن و سایپا گل می زنم. 

علی سامره گفت: بازی سختی است اما شرایط از حریف بدتر است و ما محکوم به پیروزی هستیم، من هنوز موقعیت صد درصد نداشتم و گلزنی را دوست دارم.

وی افزود: هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و شرایط بسیار فرق می کند با اعتقادی که یاوری به من دارد از من گل می خواهد.

سامره تصریح کرد: من دیگر به استقلال فکر نمی کنم هم اکنون بیشتر به فکر پاس هستم من هنوز هم همان سامره قدیم هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه تیم مایلی کهن خوب و جوانمردانه بازی می کند و توان تیمی اش بالا است ما می خواهیم به همه ثابت کنیم که توانایی زیادی دارم انگیزه ام نشان می دهد که از جوانان چیزی کم ندارم. 

 

این مطلب را در خبرگزاری دی‌نا مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد