صوفی: وفاق و همدلی لازمه بهبود شرایط امروز تیم پاس است

عباس صوفی در گفت ‌و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در همدان، درباره شرایط تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های لیگ برتر و جایگاه نامناسب این تیم در جدول رده بندی، اظهار داشت: همدلی و وحدت تنها راه بهبود شرایط ایجاد شده و حفظ تیم پاس در رقابت های لیگ برتر در موقعیت فعلی است.   

صوفی افزود: امروز دیگر صحبت از نام و جایگاه و شخص نیست و همه دلسوزان فارغ از سلایق مختلف باید برای حفظ تیم پاس تلاش کنند.

وی یادآور شد: فضای نقد و تحلیل همواره برای پوشش و بهبود نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت یک مجموعه موثر است و مدیران موفق از این فضا به خوبی استفاده می کنند اما حساسیت ها در برخی زمان ها می طلبد تا وحدت مجموعه را برای رسیدن به هدف غایی بیشتر کرده و از داشته ها و آرمان های خود دفاع کنیم.

صوفی ادامه داد: باشگاه پاس متعلق به هیچ فرد و گروه خاصی نیست که امروز وامدار کسی باشد و همه مردم استان از هوادار و کارشناس گرفته تا منتقد و تحلیلگر این تیم را متعلق به خود می دانند و بی شک چیزی غیر از این نیز نباید باشد و این تیم متعلق به همه مردم استان و متبرک به نام 8 هزار شهید استان است.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم نقد و تحلیل فضای سوء استفاده را برای عده ای که چشم دیدن موفقیت های انتقال و فعالیت باشگاه پاس را در همدان ندارند فراهم کند و امروز به‌دور از همه اختلافات سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن اشتباهاتی که برخی ازعوامل مدیریتی باشگاه پاس با ایجاد حواشی از ابتدای فصل باعث اینگونه اتفاقات شده اند، باید از باشگاهی که متعلق به مردم است حمایت کنیم و برای حفظ آن در رقابت های لیگ از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: نباید احساسی به وضعیت ایجاد شده نگریست و در پیدا کردن مقصر این ناکامی دست به هر سو دراز کرد چرا که بی شک اینگونه پرداخت به مسایل بدون کار کارشناسی و داشتن اطلاعات و آن هم از روی احساسات نه تنها به حل مشکل موجود کمک نخواهد کرد بلکه در زمانی که تیم به آرامش نیاز دارد اوضاع را متشنج تر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بی شک سیاست های اعمال شده وتلاش مدیران ارشد استان جز به کسب نتایج مطلوب در طول فصل نبوده و مجموعه هیأت مدیره مخصوصا استاندار همدان همواره حامی این تیم بوده و برای بقا و موفقیت تیم با حساسیت خاص پیگیر مسایل بوده اند.
وی در ادامه افزود: اما اینکه نتیجه گیری عالی از تیم خواسته بحق همه دوستداران واقعی تیم پاس است واقعیتی بحق است که متاسفانه تاکنون تیم مدیریتی و فنی در درون باشگاه نتوانسته خواسته به حق فوتبال‌دوستان را جامعه عمل بپوشاند.
رییس هیات فوتبال استان خاطرنشان کرد: در این زمان ایجاد وفاق و همدلی، وظیفه ای است که همه باید برای نگهداشت تیم محبوب این استان در بالاترین سطح فوتبال کشور آن را به نحو احسن انجام دهیم و در این راه رسانه ها که همواره یار و یاور این تیم بوده اند و دلسوزانه برای بهبود شرایط تیم تلاش کردند نقش به سزایی دارند.
صوفی تاکید کرد: ما باید سالی را که از همان آغاز با فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شد را رمز پیشرفت خود بدانیم و بدور از همه حواشی گذشته برای حفظ و نگهداری از دستاورد بزرگ ورزش پایتخت تاریخ و تمدن که حاصل برکت و تلاش و دلسوزی همه آحاد مردم استان است هم صدا شویم.
وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش یکایک مردم فهیم، مدیران ورزشی، خبرنگاران دلسوز و حقیقت جو شاهد موفقیت های این تیم محبوب باشیم، البته عملکرد باشگاه و تیم مدیریتی که به ایجاد اینگونه مسائل دامن زده در موقعیتی مناسب بررسی خواهد شد تا نقاط قوت را تقویت کرده و از نقاط ضعف نیز درس گرفته و تجربه ای باشد تا عملکرد های مطلوب تری برای باشگاه مردمی پاس در فصول آینده داشته باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/05 ساعت 10:23

سلام بر همه هواداران واقعی پاس
خوشم میاد یکی پیدا شد و نشون داد که واقعا مدیر دلسوزیه
به خدا کمتر مدیرانی پیدا میشن کن مثل صوفی رفتار کنن
حاجی نشون دادی که آینده درخشانی در انتظارته

هوادار 1389/12/06 ساعت 00:02

حاج عباس صوفی برگرد به تیمت

ملاحی و دارو دستش .............. تو تیمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد