در دیدار با سپاهان بازیکنان پاس اعتماد به نفس پیدا کردند؛

یاوری: با بازی خوب برابر سایپا به استقبال پرسپولیس خواهیم رفت 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با انجام یک بازی خوب برابر سایپا خود را برای استقبال از پرسپولیس آماده می‌کنیم. 

محمود یاوری در مورد دیدار روز جمعه برابر سایپا عنوان کرد: بازیکنان ما با بازی خوبی که برابر سپاهان انجام دادند اعتماد به نفس خود را پیدا کردند و اکنون در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارند. برابر سپاهان خوب بازی کردیم اما همه می‌گویند در فوتبال به بازی زیبا نمره و امتیاز نمی‌دهند و به همین دلیل در آن مسابقه ما نمره‌ای نگرفتیم.

وی در مورد اینکه چقدر به حفظ تیم پاس در لیگ برتر امیدوار است گفت: اگر به بقای پاس در لیگ برتر امیدوار نبودم به این تیم نمی‌آمدم و با کمک خداوند این تیم را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.
سرمربی پاس در مورد وضعیت سایپا گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌خواهیم با انجام یک بازی خوب برابر سایپا به استقبال دیدار با پرسپولیس برویم که در خانه خودمان باید از این تیم پذیرایی کنیم.
یاوری در مورد تقابل تاکتیکی با محمد مایلی‌ کهن اظهار داشت: همه مربیان برای من قابل احترام هستند. جامعه مربیان ایرانی پاک و صادق هستند و نسبت به مایلی‌کهن ارادت دارم اما در نهایت این بازیکنان هستند که در میدان تفکرات ما مربیان را اجرا خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دهچالی 1389/12/04 ساعت 22:53

آقای یاوری جدی جدی تو مصاحبه خیلی ضایع قهر کردی خودتم فهمیدی بد شد برگشتی من که دلم سوخت . بنده خدا بیکاری اومدی با چندتا بچه سروکله میزنی برو برا خودت پارک عصرا با هم سن و سالات تعریف کن از نوه نتیجت بگو از کارائی که تو جوونیات میکردی مثلا بگو من جوون بودم تو روز روشن ستاره ها رو میدیدم و از این جور چاخانا شاید کسی باور کرد خدارو چی دیدی نه اینکه بگی اگه من نتونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد