اگر ادعا می کنید که مردم بهترین قاضی هستند؛

آقای ملاحی به حکم بهترین قاضی و سخنان خود احترام بگذارید!

ایستگاه ورزش: مدیر عامل باشگاه پاس همدان در گفت و گو با خبرگزاری فارس و در پاسخ به مصاحبه سید کاظم اولیائی مدیرعامل سابق این باشگاه گفته که مردم بهترین قاضی هستند و در باره آن ها قضاوت خواهند کرد.

سردار ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان که به شدت نسبت به سخنان کاظم اولیائی مدیرعامل پیشین این باشگاه به خشم آمده و به زعم خود پاسخ دندانشکنی هم به مدیرعامل سابق باشگاه پاس داده، در بخشی از جوابیه خود مدعی شده که مردم بهترین قاضی هستند و بهترین قضاوت را درخصوص عملکرد آن ها همین مردم خواهند داشت.  

حال باید از مدیر عامل محترم باشگاه پاس این سئوال را مطرح کرد که آیا همین بهترین قاضی ها نیستند که هفته هاست به دلیل نتایج فوق ضعیف تیم پاس مخالفت خود را با حضور شما در همدان اعلام داشته و خواهان جدائی شما از تیم پاس هستند و آیا همین بهترین قاضیان نیستند که در ادامه اعتراضاتشان بعد از شکست خانگی پاس مقابل سپاهان دامنه اعتراضات خود را از ورزشگاه نیز خارج کرده و به سطح خیابان ها آمده و حکم خود را صادر کردند؟

اگر سردار ملاحی به این اصل معتقد است که بهترین قاضی مردم هستند و برای رای و حکم این بهترین قاضی و سخنان خود ارزشی قائل باشد باید به حکم این بهترین قاضی پاسخ مثبت دهد و اگر در رفتار و گفتار وی تناقض وجود دارد (در گفتار مردم را بهترین قاضی بداند ولی هیچ ارزشی برای رای این بهترین قاضی قائل نباشد) که خب.... بهتر است این بهترین قاضی ها از کوبیدن میخ آهنین در سنگ خودداری نمایند. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا 1389/12/03 ساعت 01:41

واقعا کی شما دست از فتنه گری برمی دارید ؟!
زمان اولیایی بر علیه اون می نوشتید تا رفت ، حالا دوبار ه نظرات اون رو منتقل می کنید و خواستار رفتن ملاحی هستید .
از این رفت و آمد ها چی به شما می رسه ؟!
همون طور که قبلا هم گفتم شما دلسوز پاس نیستید و فقط بعضی اوقات اهداف شما با منافع پاس همسو میشه .

با سلام
شما هنوز اینقدر فهم رسانه ای ندارید که بفهمید دو مصاحبه قبلی با خبرگزاری فارس تهران صورت گرفته و این مطلب نیز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "ایستگاه ورزش" منتشر شده و مدیر این سایت نقشی در نگارش هیچ یک از آنها نداشته است.
از طرفی هم ما هم نقطه نظر آقای اولیایی و هم دیدگاه ملاحی را در خروجی سایت قرار داده‌آیم و خودمان هیچ گونه جبهه گیری خاصی نکرده‌آیم.
از طرفی دیگر مدیر بد عملکرد و بی اثر باید جای خود را به مدیر با انگیزه، متعصب و تاثیر گذار بدهد البته اگر خواهان ماندن تیم هستید !؟
شما چه منافعی در ماندن این افراد ضعیف دارید؟
فتنه گر هم عنوانی است که شایسته شما بادمجان دور قابچین ها و افراد کم سواد می باشد.
بهتر است به منابع خبر دقت کنید و بعد سخنرانی نقیض خود را آغاز کنید.
مگر پاس منفعتی هم برای افراد بیرون از دایره اش داره ؟
فعلا که فقط کارش خرج بودجه استان و پر کردن جیب یک عده شده است و کار ما این است که در مقابل این پول ها، از افراد نتیجه و عملکرد خوب بخواهیم؛ در زمانی که از اولیایی انتقاد می کردیم خوب نتیجه نمی گرفت. حالا هم تیم ملاحی نتیجه خوبی نمی گیرد. در مقطعی ملاحی موثر کار کرد که از عملکردش دفاع و حمایت می کردیم.
منطق بهتر از احساس است.
تعصب تیم را داشته باشید نه مدیرانی مقطعی و ضعیف!!!!!!
چرا که تیم می ماند و اینها می روند، مگر اینکه به هدفشان رسیده و تیم را نیز با خودشان ببرند.
هوشیار باشید و منافع استان و پاس را درنظر بگیرید نه منافع اشخاص را .....

موشک 1389/12/03 ساعت 10:04

حاج عباس صوفی برگرد به تیمت
کرم ملاحی....به تیمت

سلام
من جای شما بودم یه عکس با تیپ اسپرت و ورزشی می ذاشتم توی وبلاگم نه یه عکس با تیپ دامادی
مدیونی توی دلت بگی به تو چه... چون خودت نظر خواستی

هوادار 1389/12/03 ساعت 14:00

جواب علیرضا

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

علیرضا 1389/12/03 ساعت 15:10

شما که سواد رسانه ای دارید که مطمعناً این به اصطلاح نقل قول ها رو بی هدف قرار ندادید ؟
من یک هوادارم و اصلا هیج منفعتی الا نتیجه گرفتن پاس ندارم و افراد هم اصلا برام مهم نیستند و از هیچ کسی هم طرفداری نمی کنم و فقط این گردش های 180 درجه ای شما برام خیلی جالبه .
کنجکاوم که بدونم این مدیر با انگیزه ، متعصب و تاثیر گذار شما کیه که منافع تیم هم بسته به بودن اونه ؟
راجع به اون برچسبی هم که لایق خودتون و هم صنفاتونه هم باید بگم اصولا شما به این کارها نیاز دارید نه منه هوادار .

1- من میدونم شما هم میدونی که شما یک هوادار عادی نیستی
2-چه هدفی میشه دنبال کرد وقتی که نقل قول دو طرف رو منتشر کرده ایم
3-علت گردش های به ثول شما 180 درجه ای ما عملکرد 180 درجه ای افراد است. ما رسانه ای ها وقتی درست کارمان را انجام دهیم با اسم ها کاری نداریم و طرفدار اسم ها نیستیم. بلکه عملکرد ها تعین کننده هستند که باعث می شود امروز از یک نفر طرفداری کنیم و فردا منتقد او باشیم.
4- اینجا میدان ورزش است و دنیای سیاست نیست که با مسلک و خط و حطوط افراد کار داشته باشیم؛ هر کس در مستطیل سبز برای تیم شهرمان و در مجموع فوتبال شهرمان گامی بردارد و موثر عمل کند تا زمانی که این رویکرد را داشته باشد، مورد حمایت است و در غیر این صورت مورد انتقاد.
5- مدیر خاصی مد نظر ما نیست اما آنچه پر واضح است اینکه کابینه فعلی توانایی، انگیزه و تعصب لازم برای انجام کار و حفظ تیم را ندارند و اینقدر تیم را بد بسته اند که کار برای نفرات بعدی نیز سخت تر شده و فرصت ها نیز دارند از دست می روند.
6- جواب برچسب فتنه گری بهتر از اون نمی شد. (جواب های هوی است)

علیرضا 1389/12/03 ساعت 17:32

میشه بیشتر توضیح بدی ؟ یعنی چی که هوادار ساده نیستی؟!
حداقل هدف یکی به میخ یکی به نعل .
مطمعنا عمکرد این گروه دارای اشکاله و گر نه الان وضعیت تیم این نبود ولی جهت گیری های شما هم اصلا خالی از اشکال نیست .
اولا اگر یادتون باشه سر بحث قبلی (چند ماه پیش) هم گفتم اشخاص برای مهم نیست چه برسه به چیز های دیگه . دوما من حرفی از خط و ربط سیاسی نزدم ولی شما که میگی نکنه این چیز ها برات مهمه ؟
نمی تونم قبول کنم شما هیچ کس رو برای جانشینی گروه فعلی متصور نیستیتد .
گذر زمان همه چیز رو مشخص میکنه .

1- منظور من اینه که شما نباید قضیه را سیاسی کنید!
2-مدیر قوی مدنظر من هرگز به همدان نمی آید
3-بار قبلی هم که حضوری در مورد دیدگاه های شخصیم با شما صحبت کردم قانع شدی و از دیدگاهت برگشتی، پس بدان که الان هم داری اشتباه می کنی!
لطفا سریع تصمیم نگیر و عصبی برخورد نکن و مثل ملاحی و دار و دسته اش تا کم مییاری به بیراهه نزن و از لفظ فتنه گر استفاده نکن !

علیرضا 1389/12/04 ساعت 01:05

1- یکبار هم گفتم من حرفی از سیاست نزدم شما شروع کردید .
2 - اگر مدیر شما به همدان نمی آید پس بی خودی خودتان را خسته نکنید .
3 - اگر فکر می کنید که دفعه ی قبل من قانع شدم و از نظرم برگشتم سخت در اشتباهید نشان به آن نشان که ایراد الان من به شما ، همان ایراد قبلی است .
4 - من نه تصمیم گیرنده ام نه عمل کننده اون لفظ هم مال پیام اول بود !!!

۱- من هم نگفتم که شما حرف سیاسی زدید! بحث من این است که اینجا بحث ورزش است و نه سیاست که هر فرد در برابر شخص دیگر با توجه به هم فکر بودن حمایت مستمر داشته باشد یا هم فکر نبودن مخالفت مستمر داشته باشد. بلکه در زمینه ورزش عملکرد افراد مهم است. اگر عملکرد خوب باشد حمایت و خوب نباشد مخالفت و انتقاد؛ این به این معنی است که ما با افکار و عقاید اولیایی یا ملاحی کاری نداریم که بخواهیم حمایت یا مخالفت محض داشته باشیم بلکه عملکرد اینها و منافع پاس در همدان مورد نظر است.
2-من برای آورزدن آن مدیر تلاشس نمی کنم و با هیچ کس هم برای بوجود آمدن جریانی متحد نشده‌ام! فقط حرما ما این است که ملاحی بازدهی لازم را ندارد. از طرفی من و امثال من هم در جایگاهی نیستیم که نفر تعیین کنیم. ملاحی کارنامه اش منفی است و امیدی به او نیست اما مدیر جدید هر کس که باشد تا مدتی از سوی همه مور حمایت است تا عملکردش مشخص شود، درست مثل اوائل آمدن اولیایی و ملاحی!
3-دفعه قبل هم قانع شدی اما الان نمیخوای کم بیاری!
4-اون جواب هم جوابی واسه پیام اول شما بود.

زنبور خان 1389/12/04 ساعت 09:19

بابا جمعش کنید این خاله زنک بازیها را
آقای علیرضا خان
حرفهای شما کمی مشکوک است و نمیدانم این لهن سخن را فبلا از چه کسی شنیده یا خوانده ام اما هرچی هستی به قول علی آقا یک هوادار ساده نیستی

مهندس علیرضا
باور کن دوران مفید مدیرعاملی ملاحی و دوستانش دیگر به سر آمده و آن بازدهی گذشته را ندارند.
من با مدیر این سایت کار ندارم و نظرات ایشان هم محترم بوده است اما عزیزم کمی به ژیرامون اطراف خودت نگاه کن ببین که چه بلایی سر این تیم آمده
این دوستان ولایتی از اول هم هدفی جز تیشه به ریشه زدن این تیم نداشتن باورت نمیشه لازمه که یه بار با امثال امید خورج یا یداله اکبری صحبت کنی کافیه یه کم با کارمندان اخراج شده باشگاه صحبت کنی تا متوجه بشی زیان هایی که این دوستان بر پیکره پاس وارد کردن تا سالها جبران نخواهد شد.

آقای علیضا خان
جناب ثقفی مطالب بسیار خوبی را عنوان میکنند اما نمیدانم چرا نمیخوای قانع شوی به خدا با ادامه روند فعلی مدیران تیم پاس چاره ای جز سقوط نداره و اگر هم سقوط کنه اگه بازیکنان بارسلونا رو هم بیاری برای پاس بازی کنن دیگه نمیتونن این تیم رو بیارن بالا
به خدا دو سال دیگه باید دربی پاس همدان و پاس نوین رو در لیگ دسته دوم بریم ورزشگاه ملت تماشا کنیم

داغیبی 1389/12/04 ساعت 12:22

اقای ثقفی اینقدر بیکاری که می شینی جواب اینا رو میدی؟
نیازی نیست که ما چون شاکی به نتایج تیم هستیم برای مدیریت اینده تیم هم چیزی تو فکرامون باشه!
شک نکنید که هست !ولی الویت ما این بحسا نیست!
شما دوست داری اینجا اسم کسی بشنوی؟
علیرضا اگر دقت کنی حتما میشنوی!
ولی منم دوست ندارم تو شرایط حال اسمی از کسی بیاد!
چون اگه بیاد فردا شماها می گید اینا با اسم فلانی حاشیه سازی کردن!

علیرضا 1389/12/04 ساعت 19:33

من اصلا و ابدا نمی خوام اشتباهات و کمبود های مدیریت فعلی پاس رو توجیح کنم و از اونا دفاع کنم فقط حرف من اینه که بیان کردن گاه و بی گاه نظرات کسانی مانند اولیایی که تبعات عملکرد اشتباهش هنوز دامن گیر این تیمه چه توجیهی میتونه داشته باشه جز شعله ور تر کردن آتش این بحران که تیم پاس در اون قرار گرفته ؟
یا جناب زنبور خان شنیدن نظرات کارمندان اخراجی باشگاه (که با اطلاع میگم مطمئنا حقشون اخراج بوده) و یا بازیکنی مثل یدالله اکبری که فصل قبل یکی از عوامل ناکامی های پاس بود (به علت بازی های درخشانش!!!) و یا همون فصل اول که به گفته ی همین آقای ثقفی عامل دوپینگ در تیم بود چه دردی از تیم پاس دوا میکنه ؟
حرف من وقت همینه که همه تلاش کنیم که تیم نتیجه بگیره نه اینکه من به منافع و اهدافم برسم . اگر اشتباه میگم ، بگید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد