سپاهان 20 دقیقه وقت‌کشی کرد؛

یاوری: اگر پاس سقوط کند خبرنگاران مقصر خواهند بود     
    
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم ما در لیگ برتر می‌ماند،‌اما در صورت سقوط به دسته اول شما خبرنگاران مقصر خواهید بود.   
محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر پاس همدان برابر سپاهان اظهار داشت: وضعیت تیم همین است که می‌بینید. ما مقابل تیمی بازی کردیم و شکست خوردیم که 20 میلیارد هزینه کرده است.

وی ادامه داد: وقتی تیمی که 5 یا 6 بازیکن ملی پوش دارد و مقابل ما 20 دقیقه وقت کشی می‌کند، این نشان می‌دهد که بازی خوبی را انجام داده‌ایم. 

سرمربی پاس تاکید کرد: داور این یک گل مسلم ما را قبول نکرد که اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم با تساوی زمین را ترک کنیم.  

وی در مورد حمایت‌ها از تیم پاس گفت: شما خبرنگاران از تیم حمایت کنید و سعی کنید از من هم انتقاد نکنید که به جایی نمی‌رسید. اگر فکر می‌کنید من به اینجا برای استراحت و تفریح آمده‌ام، اشتباه می‌کنید.  

یاوری گفت: به خاطر اینکه روحیه بازیکنان پایین نیاید مجبورم بگویم که تیم در شرایط خوبی قرار دارد و مشکلی نداریم. من به پاس عشق می‌ورزم، همانطور که به شاهین علاقه دارم.  

سرمربی پاس در مورد بازی‌های آینده گفت: پیش بینی بازی های آینده سخت است، اما دیدار با پرسپولیس برای ما شرایط خاصی دارد چون این تیم را به خوبی می‌شناسم. 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از زمان حضور شما در 5 بازی گذشته تیم پاس تنها 2 امتیاز کسب کرده‌ و تفاضل گلش منفی 7 است، گفت: نباید عجله کنید و بگذارید تیم کار خود را ادامه دهد. مطمئنم این تیم در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند و اگر در غیر این صورت باشد شما خبرنگاران مقصرید.  

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 1389/11/29 ساعت 21:07

آقای ثقفی لطفا جواب یاوری را بدهید. یعمی چه که گفته شهر ما شهر جرم خیزی است؟توهین از این بالاتر؟قلمتان را غلاف کنید مدیونید

دهچالی 1389/11/30 ساعت 21:52

آمدن یاوری اگه ۱۰۰۰ تاضرر داشت ۲تا فایده ی اساسی داشت یکی این که یاوری ازاین به بعد راحت همدان تو نقشه پیدا میکنه دوم اینکه عیار مربی بزرگی مثل یاوری مشخص شد ضمنا آقای یاوری درست گفته که همدان جرم خیزه چون شنیده اینجا پوست میکنن نگران شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد