نمی‌توانیم به چیزی ایراد بگیریم؛

محمود یاوری: شکست 4 بر یک بهتر از باخت یک بر صفر است 

سرمربی پاس همدان گفت: شکست 4 بر یک بهتر از باخت یک بر صفر است. 

محمود یاوری پس از قبول شکست 4 بر یک برابر نفت تهران عنوان کرد: بازی در زمین حریف برگزار می‌شد و همه چیز به سود آنها بود. وقتی 4 گل دریافت می‌کنیم دیگر نمی‌توانیم صحبتی در خصوص بازی کنیم و به چیزی ایراد بگیریم.

وی ادامه داد: شکست 4 بر یک بهتر از شکست یک بر صفر است چون با این شرایط راحت‌تر می‌توانیم نواقص تیم را پیدا کنیم. اگر با اختلاف کمتری گل بازی را واگذار می‌کردیم می‌گفتیم که مستحق شکست نبودیم.
سرمربی پاس همدان گفت: به پاس آمده‌ام تا با کمک تجربه‌ام این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. با توجه به تعهدی که با باشگاه پاس دارم باید تمام تلاش خود را به‌ کار بگیرم.
یاوری افزود: در بازی برابر نفت تهران شرایط یه گونه‌ای شد که پس از دریافت گل اول نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم و به بازی برگردیم. تیمی که نتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند محکوم به شکست است. این شکست هشداری جدی برای پیدا کردن نواقص تیم بود.
وی در مورد شرایط کرش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: وی مربی خوب و با تجربه‌ای است. با توجه به پیشنهادی که برای تیم‌های پایه ایران داده فکر می‌کنم می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. در مجموع معتقدم حضور کرش برای آینده فوتبالی ایران مفید است.

نظرات 1 + ارسال نظر

عجب تدبیری
ایول داره
جام جهانی نرفتنمونم از رفتنمون بهتره حتما
چییییییییی میگییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد