حسین فرکی: نفت و پاس در پایین جدول با هم رقابت می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بحثی که درباره انتقال تیم نفت به اراک مطرح شد تمرکز ما را به هم زد و باعث نتایج ضعیف ما در هفته های اخیر شد.

حسین فرکی افزود: سعی می کنیم با کمک مدیریت و بازیکنان و با تلاش بیشتر در لیگ برتر باقی بمانیم. هر چند بحث انتقال تیم به اراک تمرکز لازم را از ما گرفته است.

وی در ادامه با بیان این که در بازی با فولاد بدشانس بودیم اظهار کرد: در بازی برابر فولاد پنالتی مان را گل نکردیم و در مجموع یک نیمه خوب بازی کردیم و یک نیمه هم خوب نبودیم، به هر حال نتیجه اولین بازی بعد از جام ملت ها را واگذار کردیم.

فرکی هم چنین با بیان این که بازیکنان ما خیلی تلاش می کنند و زحمت می کشند، خاطرنشان کرد: تمرین های ما به صورت کامل و منظم و با کیفیت دنبال می شود، پس از بازی اول و باخت برابر فولاد با انجام تمرین های مستمر برای دیدار مقابل تیم پاس همدان آماده می شویم. به هر حال تیم ما چون تازه به لیگ برتر صعود کرده است نسبت به سایر تیم های لیگ کم تجربه تر است و به کار و تلاش بیشتری نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه با بیان این جمله که از ابتدای فصل با مشکل آماده نبودن بازیکنان روبرو بوده ایم تصریح کرد: دو بازیکن ما محروم هستند و چند بازیکن مصدوم هم داریم که امیدوارم به بازی آینده برسند. تیم ما از ابتدای فصل با مشکل محرومیت بازیکنان دست به گریبان بوده و در هر بازی چهار یا پنج بازیکن مان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته ایم.

فرکی در ادامه با اشاره به ضعف بدنی بازیکنان نفت تهران اضافه کرد: بخشی از مشکل بدنی ما به پیش از فصل بر می گردد که استراحت بازیکنان ما کامل نبوده و هنوز هم چوب این قضیه را می خوریم. بخشی دیگر از مشکل ما بی دقتی بازیکنان ما و اشتباه های داوری است که باعث می شود بازیکنان ما محروم شوند.

وی در رابطه با بازی فردای تیمش برابر پاس همدان هم با بیان این مطلب که امیدوارم با تذکرات و شرایطی که برای بازیکنان فراهم می کنیم مشکلات را رفع کنیم، گفت: در نیم فصل دوم همه تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت بیشتری دارند که باعث می شود بتوانیم روی نقاط قوت و ضعف حریف آینده مان بیشتر کار کنیم، البته این مساله در مورد پاس همدان نیز صدق می کند و آن ها هم نسبت به ما شناخت بالایی دارند.

فرکی در ادامه با اشاره به برگزاری بازی در تهران خاطرنشان کرد: شرایط ما و همدانی ها به هم نزدیک است، هر دو تیم در رده های پایین جدول با هم رقابت می کنند که باعث می شود حساسیت این بازی بیشتر شود، به هر حال انتظار می رود بازیکنان و مربیان دو تیم و همین طور داوران کمترین اشتباه را در این بازی مرتکب شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در همین رابطه اضافه کرد: امیدوارم داوران در این بازی کمتر اشتباه کنند تا سرنوشت بازی در زمین و با فوتبال تعیین شود نه با اشتباه داوری.

نظرات 3 + ارسال نظر
godzila 1389/11/23 ساعت 08:47 http://www.godzila.ir

سلام دوست عزیز
شما می توانید با ورود به سایت گودزیلا به آدرس ‏www.godzila.ir ‎‏ از ‏میان محصولات متنوع عرضه شده کالای مور نیاز خود را انتخاب و ‏سفارش دهید و وجه آن را هنگام تحویل به مامور پست بپردازید. محصولات ‏گودزیلا از انواع نرم افزارهای کاربردی تا لوازم ارایشی و بهداشتی را ‏شامل میشود. شما دوست عزیز اگر دارای سایت یا وبلاگ می باشید می ‏توانید با قرار دادن تبلیغ محصولات گودزیلا در سایت یا وبلاگ خود از ‏پورسانت فروش بسیار مناسبی نیز بر خوردار شوید. برای اطلاع بیشتر ‏لطفا به سایت گودزیلا مراجعه نمایید. ‏
www.godzila.ir ‎
ا راستی اگه برای خرید هر چی کم داشتین اینجا همه چی هست. ww.sallam.ir
تو سلام همه چی پیدا میشه. از لوزام بهداشتی گرفته تا لوازم پزشکی و لباس و نرم افزار.
پس یادت نره گود زیلا و سلام رو
www.godzila.ir
www.sallam.ir

داغیبی 1389/11/23 ساعت 16:12

سلام دوست عزیز .شما می توانید از محصولات شرکت ادای گرگی و پسران دیدن وسپس خرید کنید .محصولات ما :۱ بازیکنان خوب مثل خیر خواه/علی ۳۰ ثانیه/ادو/اسلامی/کیانی /پیامبری/ملاحی و....
البته کمپانی ما قدری متفاوت با دیگر کمپانیهاست از این جهت که اونا می فروشندوپول میگیرند: ما میفروشیمو پول هم میدیم!شما بیا بخر سود مییکنیا!اصلا ۲تا بخر همه رو ببر!فکر نکنی اینا به درد نمیخورنا:اینا به درد فوتبال نمی خورن!به درد کارهای دیگه می خورن!!!!

پاس دوست 1389/11/24 ساعت 07:41

بابا داغیبی تو ادای پشه هم نمیتونی در بیاری چون تا بگی وز ....
برو جمع کن بساطت رو
تو اگه فروشنده هستی از خودت مایه بذار ...
خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد