اسلامی مقصر 80 درصد شکست‌های پاس در 8 هفته غیبت صفا بود؛

کریم ملاحی: کم‌تجربگی بازیکنان مانع پیروزی تیم در نیم‌فصل اول شد  

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، 8 بازی دروازه‌بان اول خود یعنی "صفا" را در اختیار نداشتیم و 80 درصد از دلایل شکستهای ما در این 8 بازی، مستقیم یا غیرمستقیم به اشتباه‌های "اسلامی" مربوط می‌شد.

"کریم ملاحی" انگیزه بازیکنان جوان پاس را بالا توصیف و خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان و جویای نام پاس در تمرینات با انگیزه بسیار خوبی ظاهر می‌شوند و از تجربه افرادی مثل سامره نهایت استفاده را می‌برند و مطمئناً در آینده از جوانان پاس در فوتبال بیشتر خواهیم شنید.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول کم‌تجربگی بازیکنان در برخی از بازیها مانع از پیروزی ما شد، البته همین بازیکنان جوان بازی به بازی باتجربه‌تر می‌شوند و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی از پاس خواهیم دید.

وی تصریح کرد: یاوری مربی کاربلدی است و از روزی که به پاس آمده تیم را دگرگون کرده است. تمرینات پاس از روزی که یاوری به مجموعه تیم اضافه شده با شادابی بیشتری دنبال می‌شود و من اطمینان دارم که این مربی کار کشته در پاس موفق می‌شود.

وی مصدومیت بازیکن مالتی پاس در عدم نتیجه‌گیری این تیم در نیم فصل اول را تأثیرگذار دانست و افزود: هفته‌های آغازین لیگ را هم خیلی خوب شروع کردیم و تا رده‌های بالای جدول پیش رفتیم اما مصدومیت "ادو نوبوکو" که حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بودیم سبب شد تا در اواسط نیم فصل اول با کمی مشکل مواجه شویم.

مدیرعامل باشگاه پاس اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد و پاس در نیم فصل اول گرفتار حاشیه‌هایی شد که به نظر من برخی افراد نباید به این حواشی دامن می‌زدند.

وی تصریح کرد: امیدوارم از سال آینده نگاه حرفه‌ای‌تری به فوتبال همدان بشود و اشخاص تعیین کننده نباشند، چراکه مهمترین عامل در موفقیت یک تیم نگاه حرفه‌ای است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره داوری‌ها نیز گفت: داوری هم جزئی از فوتبال است و داور هم مثل همه انسانهای دیگر دچار اشتباه خواهد شد و ما هم تعامل خوبی با کمیته داوران فدراسیون فوتبال داریم.

ملاحی خاطرنشان کرد: تیمی که برای قهرمانی بسته شود، به هزینه‌های زیادی نیازمند است و تیمی هم که برای ماندن در لیگ بسته شود هزینه‌های کمتری را متحمل می‌شود و امیدوارم سالهای آینده پاس فقط برای قهرمانی بسته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد