مدرک می خواهند بروند فیلم مصاحبه هایشان را ببیند؛

مدیر روستا: اعتراض ندارم، این هم تجربه ای شد 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان مدعی شد که اصغر مدیر روستا سرمربی سابق این تیم از باشگاه پاس شکایت کرده و اگر مدرکی دارد باید رو کند.  

این در حالیست که خود مدیرروستا مدعیست که این باشگاه پاس بود که در ابتدا از وی شکایت کرد و مدعی شد که وی بدون مجوز و به صورت غیر موجه تمرینات پاس را ترک کرده.  

سرمربی سابق تیم فوتبال پاس همدان درباره این موارد به پایگاه خبری ایستگاه ورزش گفت: واقعا برای من جالب است که این آقای سرپرست این حرفها را از کجا می آورد؟ بابا ما که از پاس رفتیم و کاری هم به کار این تیم و این آقایان نداریم. نمی دانم چرا ول کن نیستند.  

وی ادامه داد: آقایان با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده من را دور زدند و بعدش هم رفتند و شکایت کردند و بدون اینکه من جار و جنجالی بکنم حالا مدعی شدند که من شکایت کردم و باید مدرک رو کنم. باشه حالا که خودشان می خواهند من هم مدرک رو می کنم.  

مدیر روستا خطاب به مدیران پاس گفت: آقایان اگر مدرک می خواهید بروید فیلم مصاحبه های خودتان را ببینید... بروید و آرشیو سایت باشگاه خودتان را بخوانید که بارها در آن گفته بودید تا آخرین لحظه از مدیر روستا حمایت می کنیم.  

سرمربی سابق پاس تاکید کرد: من باز هم اعلام می کنم که هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم چون این دور خوردن و نامرادی را هم به حساب این می گذارم که یک تجربه جدید کسب کردم و این ضرر و زیان را هم می گذارم به حساب قیمت همین تجربه. 

 

لینک منبع خبر 

این خبر را در سایت بین المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 4 + ارسال نظر
زنبور خان 1389/11/10 ساعت 10:48

ای بابا
داش اصغر اگه اینا معرفت داشتن که پشت سر شهرشون حرف نمیزدن
طرف همدانی تشریف داره تو برنامه نود همدانی ها رو متهم به نفهمی میکنه
دیگه شما که جای خود دارید
اینا توی تاریکی فقط به چیز خودشون حمله میکنن

پاس دوست 1389/11/11 ساعت 12:34

شما هم که همدانی نیستی، زنبور کافره ... پس زیاد جوش نزن

پاس دوست 1389/11/11 ساعت 12:36

داغیبی هم که خوابش برده
خواب ... هم میگن بدجور سنگینه ها

داغیبی 1389/11/11 ساعت 16:39

ما که نفهیمیدیم این یارو پاس لیس ما رو با کی اشتباه گرفته
اگه اینجور هم باشد که خواب ... باشیم بهتره تا اینکه مثل خواب تو چپ باشه آبجـــی
برو آبجی فکر نان کن که خربوزه آب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد