عمران زاده: به موقع جواب تهدید پاسی ها را می دهم

خودش فکر می کند به جای اینکه الان در ترکیه با استقلال باشد، بیشتر مستحق بود که در قطر تیم ملی ایران در جام ملت ها را همراهی می کرد، اما اینکه چرا نباید در لیست نهائی تیم ملی باشد، سئوالیست که حداقل خودش جواب آن را نمی داند.  

حنیف عمران زاده که از جمله خبرساز ترین بازیکنان یکی دو سال اخیر فوتبال ایران است را از ترکیه پای خط تلفن کشیدیم تا ماحصل صحبت چند دقیقه ای و با ایستگاه ورزش مصاحبه ای باشد که در زیر می خوانید.

- قبل از هر چیز از اردوی ترکیه بگو.
* خدا را شکر اینجا همه چیز مرتب است و اردوی خوبی را می گذرانیم.

- شایعاتی در تهران بود بر این مبنی که کمبودهائی در اردوی ترکیه هست که برای شما مشکل ایجاد کرده.
* خودتان که گفتید... شایعه است. به این شایعه ها دقت نکنید. انگار کسانی هستند که می خواهند آرامش را از ما دور کنند. حتی اگر استقلال در ایران نباشد.

- با دو باختی که در اواخر نیم فصل اول آوردید قدری از کورس قهرمانی عقب ماندید. به خصوص باختی که مقابل ذوب آهن آوردید خیلی برایتان گران تمام شد.
* یک لیگ 34 هفته ای فراز و نشیب زیادی دارد و این بازی ها بالا و پائین دارد. حالا خیلی مانده که بخواهید بگوئید استقلال از کورس قهرمانی دور مانده.

- از بدهکاری ات به پاس چه خبر؟ بالاخره پول پاسی ها را دادی؟
* ندادم.

- اصلا خیال داری این پول را بدهی؟
* من اعتقاد دارم که بدهی به باشگاه پاس ندارم. من دو سال در سخت ترین شرایط با کمترین پول برای این باشگاه زحمت کشیدم و تا زمانی که آنجا بودم هیچ مشکلی نبود. اما تا از این تیم جدا شدم متاسفانه مشکلات زیادی برای من پیش آمد و انگار نمی خواهد این مشکلات هم تمام شود. حالا هم بحث این بدهی چهل میلیونی که من اصلا به آن اعتقاد ندارم پیش آمده.

- باشگاه پاس در روزنامه خودش مدعی شده که این پول خرج یک سری مسائل حنیف شده که اگر بخواهند می توانند افشا گری کرده و آبروی حنیف را ببرند.
* جدا چنین ادعائی کردند؟

- گویا مدیر حقوقی شان این ادعا را کرده.
* خیلی خوب است به خدا. هرچه می خواهند بگویند چون در این صورت من هم به موقع جواب آن ها را خواهم داد. این را بگویم که من روزهای خوبی را در همدان داشتم و پاس همدان یک نقطه عطف در فوتبال من محسوب می شود. من دوست ندارم خاطرات خوب فوتبالی که از همدان دارم را با این حرف ها خراب کنم. اما اگر آقایان اینقدر حساب و کتاب سرشان می شود که بخواهند چهل میلیون از من بگیرند، پس بیایند مطالبات طلبکارانشان را هم بدهند دیگر... حساب و کتاب که یک طرفه نمی شود.

- چه بدهکاری را می گوئید؟
* مگه همین آقایان به آقای پورحیدری و منصوریان بدهکار نیستند؟ آن ها بدهکاری هایشان را بدهند بعد سراغ طلبی را که ندارند را بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد