سرمربی استیل آذین پس از تساوی در برابر پاس

خاکپور: برای القاء تفکراتم به زمان احتیاج دارم

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: از آنجایی که به تازگی به عنوان سرمربی استیل آذین برگزیده شده ام، برای القاء تفکراتم در تیم به زمان احتیاج دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد خاکپور عصر دیروز پس از تساوی تیمش در برابر تیم فوتبال پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوب و تاکتیکی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و از بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند در زمین حریف به یک نتیجه تساوی دست پیدا کنند ممنونم.

سرمربی استیل آذین در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که چرا بازی در نیمه دوم طراوت نیمه اول را نداشت، اظهار داشت: به هر ترتیب پاس تیم جوان و جنگنده ای است که در خانه خودش بازی می کرد که از دقیقه 15 به بعد فشار زیادی را روی دروازه ما آوردند، بازیکنان ما آمادگی لازم برای جنگ در 90 دقیقه را نداشتند اما امیدوارم در تعطیلات آمادگی آنها را به حدی برسانید که در طول بازی با توان بالا فوتبال بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم حاشیه ای ندارند،  اذعان کرد: استیل آذین یکی از منظم ترین تیم های ایران است و همه بازیکنان آن مورد احترام جامعه فوتبال هستند.

خاکپور با اشاره به اصالت همدانی اش، بیان داشت: پدربزرگم اصالتی همدانی داشته و متولد منطقه عباس آباد بوده و من افتخار می کنم که اصلیتم به اولین پایتخت ایران برمی گردد اما 35 سال بود که به همدان نیامده بودم.

سرمربی استیل آذین در پاسخ سوال خبرنگار فارس در خصوص تفاوتهای لیگ ایران در حال حاضر و سالهای بازیگری اش، تاکید کرد: به عقیده من در کیفیت بازیها تفاوتی بوجود نیامده و کیفیت لیگ فرقی نکرده است، تنها در تشکیلات و برنامه ریزی ها قدری حرفه ای شده ایم و پول به فوتبال مملکت اضافه شده است.

وی ادامه داد: هنوز به کیفتی که باید دست یابیم، نرسیده ایم و لازم است که بیشتر در این زمینه کار کنیم.

کاپیتان سالهای نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران نزدیکی فاصله امتیازی دو تیم را از دلایل حساسیت دیدار مقابل پاس برشمرد و افزود: اگر سه امتیاز این دیدار را می گرفتیم، جای پاس در جدول رده بندی را از آن خود می کردیم.

خاکپور با تاکید بر اینکه بهتر است تیم ها از دل شهر ها بیرون بیایند و با استفاده از نیروهای بومی شکل بگیرند، متذکر شد: برای جا افتادن تیم های انتقال یافته از تهران به شهرستانها، مدت زیادی زمان لازم است تا تا تیم ها در آن شهرها جا بیافتند و با اسم شهرستانهای مقصد مطرح شوند. 

 

این خبر را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید. 

این خبر را در سایت بین المللی گل مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد