ملاحی: می روم شاید بومیان همدان بتوانند پاس را نجات دهند!

مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان با اشاره به استعفای خود از مدیرعاملی این باشگاه گفت: می روم شاید بومیان بتوانند پاس را نجات دهند. 

کریم ملاحی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را به کار گرفتم تا پاس بتواند شرایط خوبی را در لیگ برتر داشته باشد.

وی ادامه داد: پاس اکنون هم شرایط بسیار خوبی را دارد و توانسته با شرایط موجود با کسب امتیازات رتبه دوازدهم رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: در این مدت ناملایمات بسیاری را دیدم اما قصد ندارم آن را بازگو کنم و ترجیح می دهم از مدیرعاملی این تیم کناره گیری کنم.
ملاحی گفـت: من از پاس می روم شاید بومیان همدان بتوانند این تیم را از وضعیتی که به آن دچار شده نجات دهند و عملکرد خوبی داشته باشند.
مدیرعامل سابق پاس عنوان کرد: امیدوارم با رفتن من مشکلات همدانی ها پایان یابد و باید از زحمات مدیرروستا نیز در این مدت تشکر کنم زیرا او برای موفقیت این تیم همه کار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد