پاس را پاس بداریم

محمود کاتبی

اینک که خواسته یا نا خواسته پاس بزرگ همدان در معرض تندباد حوادث قرار گرفته و به راستی این بار نه از روی سکوهای هواداران ....بلکه از روی صندلی بعضی عوامل غیر فوتبالی دچار این حاشیه ها گردیده، وظیفه دوستداران واقعی فوتبال همدان چیست؟

اگر بپذیریم که امروز فوتبال جدای بحث ورزش و صنعت به استناد پیش گزاره نماد هر باشگاه دربرگیرنده فرهنگ یک مجموعه فوتبالی است که از یک سو در آن مدیرانی کاربلد، مجریانی توانا، کادر فنی باهوش، بازیکنان شجاع با بهره گیری از پشتوانه مالی مناسب و از سویی دیگر یک گستره نظارتی شامل کارشناسان خبره، خبرنگاران فرهیخته و هواداران عاشق، می بایست وجود داشته باشد، چرا و چگونه است که امروز این حاشیه ها انچنان از سوی برخی دامن زده شده است تا هواداران دلسوز و نگران مجبوذ به پا در میانی شوند؟

آیا اگر فوتبال نویسان فهیم همدانی، عملکرد فنی تیم را نقدکنند، باید خود مورد نقد واقع شوند؟

کدام عقل سلیمی حکم می کند به اینکه همدانیها با فوتبال بیگانه اند؟

اگر منظور، هواداران هستند که باتمام توان باید دست این هوادار را بوسید که درسرمای سخت و گرمای شدید از محرومترین نقاط شهر حضوری پرنشاط بر روی سکوهای خشک ورزشگاه دارند!!

اما اگر عشق، قدرت است که همدانی عاشق فوتبال را با آن کاری نیست!!

اینک وقت آن است که مدیران ارشد فوتبالی استان با درایت و شجاعت، بهترین و مناسبترین تصمیم را بگیرند، چرا که پاس متعلق به مردم استان همدان است و این مردم پاس را پاس خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد