مجید جلالی: تیم ما در بازی با پاس سایه فولاد هم نبود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی بدون گل برابر پاس در نشست خبری گفت: ما امروز حتی سایه فولاد همیشگی هم نبودیم.

مجید جلالی تصریح کرد: صحنه‌های زیادی بر روی دروازه‌ها ایجاد شد اما به این معنا نیست که بازی با کیفیت و خوب بود. بیشترین صحنه‌هایی که بر روی دروازه‌ها به وجود آمد بر اثر اشتباه‌های مکرر بازیکنان بود.

وی یادآور شد: ما امروز حتی سایه فولاد همیشگی هم نبودیم و تلاش بازیکنانم باعث شد که بتوانیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.

جلالی درخصوص قضاوت داور یادآور شد: داور قضاوت نسبتا خوبی را داشت و هیچ صحبتی در این خصوص ندارم.

وی درخصوص عملکرد ضعیف تیم ملی امید ادامه داد: وقتی فقط به فکر یک روز باشیم نمی‌توانیم فوتبال‌مان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. اگر بخواهیم آینده مال ما باشد، به یک برنامه استراتژیک 15 ساله نیاز است.

جلالی با اعلام این که ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند که در سال 2050 قهرمان جهان می‌شوند، افزود: با این رویکرد ژاپنی‌ها می‌توانیم پی ببریم که آن‌ها آینده را برای ورزش می‌بینند. بچه‌هایی که می‌خواهند تیم ژاپن را در سال 2050 قهرمان جهان کنند هنوز به دنیا نیامده‌اند.

مربی فولاد ادامه داد: در فوتبال ایران همیشه به فکر یک بازی و یا یک تورنمنت هستیم که آن را چگونه پشت سر بگذاریم و این دیدگاه باید از بین برود. حتی دیدگاه مربیانمان نیز باید تغییر کند تا بتوانیم برای آینده فوتبال برنامه‌ریزی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد