ادو نوبوکو: مصدومیتم طولانی شده ولی هنوز فرصت جبران دارم

مجتبی دی‌آبادی

بازیکن خارجی و مصدوم پاس گفت: متأسفانه دوران مصدومیتم طولانی شده است ولی هنوز فرصت جبران دارم. 

ادو نوبوکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: مصدومیتم خیلی وقت است برطرف شده اما مشکل اصلی‌ام آمادگی جسمانی و بدنی است که بعد از مدت‌ها خانه‌نشینی نیاز به زمان داشتم تا آماده‌بازی شوم.

وی با اشاره به این که هنوز زمان بازی کردنم مشخص نیست، افزود: مهم این است که آمادگی حضور در میادین رسمی را داشته باشم و طوری نباشم که بعد از حضور عجولانه در بازی‌ها دوباره مصدومیتم تداعی شود.
بازیکن خارجی تیم پاس همدان تصریح کرد: خودم خیلی از مصدومیت رنج می‌برم، چند ماه است در ایرانم و هنوز برای تیمی که به آن متعهد هستم نتوانسته‌ام بازی کنم.
وی در ارتباط با بازی تیمش نیز گفت: تیم پاس هفته‌های بدی سپری کرده است و من نمی‌دانم چرا این تیم که به این خوبی بازی می‌کند تا این حد بد شانس است، این روزها روزهای بد فوتبالی پاس است اما مطمئن هستم که روزهای طلایی پاس فرا می‌رسد.
ادو نوبوکو که انگیزه زیادی برای بازگشت دارد، تصریح کرد: همه تلاشم را می‌کنم تا با بازگشت خود اثر گذار باشم چرا که باشگاه تاکنون زحمات زیادی برای برطرف شدن مصدومیتم کشیده است و باید با بازی‌های خوب جبران کنم جبران کنم و هنوز فرصت جبران را دارم.
بازکن مالتی پاس همدان در پایان زندگی در ایران را لذت بخش خواند و خاطرنشان کرد: هر چند روزهایی که تاکنون در همدان داشتم به خاطر مصدومیتم تکراری شده است اما من ایران را دوست دارم و اکنون که در همدان زندگی می‌کنم بسیار وابسته شده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد