ادامه کالبد شکافی انتقال پاس به همدان؛

شبکه خبر هم به صف کالبد شکافان پیوست 

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: با وجود گذشت بیش از سه سال از انتقال پاس به همدان، اخیرا شبکه‌های سیما باب بررسی و انتقاد از این حرکت را باز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از پخش برنامه 90 هفته گذشته که به طور گسترده‌ای به انتقاد از انتقال پاس به همدان پرداخت، دوربین خبرساز جمعه شب که در ساعت 21:50 از شبکه خبر روی آنتن رفت نیز برنامه خود را به این موضوع اختصاص داد.

این برنامه در حالی به این موضوع پرداخت که معمولاً روی حواشی و مسائل پیرامون برگزاری مسابقات مختلف ورزشی متمرکز می‌شد.
در شرایطی که این روزها ورزش کشور شاهد برگزاری مسابقات آسیایی با گستره وسیع در گوانگجو است و این گردهمایی ورزشی خود خبرهای فراوان و متنوعی را شامل می‌شود که به خوبی می‌تواند زمان این برنامه ورزشی شبکه خبر را پر کند، پرداختن به این موضوع قدیمی و تاریخ گذشته، قدری عجیب و بو‌دار به نظر می‌رسد.
هفته گذشته برنامه 90 شبکه سوم سیما نیز به طور گسترده به این موضوع پرداخت که پخش این برنامه از شبکه خبر در فاصله کمتر از یک هفته، این تفکر را در ذهن تداعی می‌کند که این نبش قبرها و انتقادات به صورت برنامه‌ریزی شده و در راستای تلاش برای مهیا کردن شرایط بازگشت این تیم به تهران یا نقطه‌ای دیگر است.
مهم‌ترین نکاتی که سبب شده منتقدان پس از سال‌ها لب به سخن بگشایند در دو بخش خلاصه می‌شود، نتیجه‌گیری‌های ضعیف پاس در هفته‌های اخیر و کم‌فروغ شدن حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی پاس همدان.
به طور حتم اگر مدیران و مسئولان فنی پاس حساسیت موضوع را درک کرده و با دقت نظر بیشتری از ابتدای فصل روند نتایج تیم را پیگیری می‌کردند، اکنون شرایط برای زبان‌گشایی منتقدان مهیا نشده بود.
از طرفی دیگر اگر هواداران پاس که همواره فرهنگ و شعور بالای هواداری خود را به نمایش گذاشته‌اند، در دیدارهای این فصل نیز صرف‌نظر از ضعف‌های موجود، با حضور پر‌شور در بازی‌های خانگی پاس همدان حاضر می‌شدند، شرایطی فراهم نمی‌شد که اینگونه بر پاس همدان بتازند.
در شرایط فعلی از مقامات استانی، نمایندگان استان و مسئولان پاس انتظار می‌رود که در مقابله با این قبیل تحرکات از خود واکنش نشان دهند و جلوی حاشیه‌سازی‌های پراکنده رسانه‌های مختلف را بگیرند.
متأسفانه سایت باشگاه پاس همدان که تا چندی پیش روزانه چند بیانیه مختلف را در خصوص مسائل پیش پا افتاده منتشر می‌کرد و وجهه خبری و رسانه‌ای خود را زیر پا گذاشته بود، اکنون در برابر چنین مسئله مهمی سکوت اختیار کرده است.  

 

این خبر را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد