برگزاری قرعه‌کشی لیگ فوتسال مناطق دسته سوم کشور

نمایتده همدان با تیم‌های یزد، سمنان، خراسان شمالی، تهران(ب) و مرکزی هم‌گروه شد 

تیم فوتسال سیاحتی علیصدر همدان پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های فوتسال استان، نماینده استان در این رقابت‌ها شد. علیصدر در این رقابت‌های سخت و دشوار تیم خوب و جوانی را دست و پا کرده است و با حفظ نفرات ثابت تیم در رقابت‌های لیگ برتر استان و همچنین به خدمت گرفتن بازیکنان مستعد دیگر استان که از قابلیت فنی خوبی برخوردار است تیم کاملاً بومی روانه این مسابقات می‌شود.

سرپرست تیم اعزامی به این مسابقات در این خصوص گفت: با وجود سختی‌های بسیاری و رقابت تنگاتنگی که در لیگ مناطق وجود دارد تیم خوبی را برای حضور در این دیدارها تدارک دیده‌ایم و با تقویت تیم از نظر بازیکن مشکل خاصی نداریم و رویکرد مدیران باشگاه نیز بر این بود تا از پتانسیل‌های بومی استان برای حضور در این رقابت‌ها استفاده ببریم.
امیراحمد دایلر تصریح کرد: خوشبختانه استان همدان در رده فوتبال از استعدادهای بالا و خوبی بهره‌مند است و با استفاده از این بازیکنان مستعد می‌توانیم برای صعود به لیگ دسته دو کشور امیدوار بود.
وی در خصوص گروه‌بندی قرعه‌کشی شده برای همدان در این رقابت‌ها افزود: نماینده استان همدان در این رقابت‌ها با تیم‌های یزد، سمنان، خراسان شمالی، استان مرکزی و تهران (ب) هم‌گروه است و باید رقابت‌های خود را در طول فصل دنبال کند.
دایلر یاد آور شد: این رقابت‌ها در شش گروه شش تیمی و دو گروه پنج تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود و در پایان از بین حدود 46 تیم حاضر در این رقابت‌ها دو تیم به لیگ دسته دوم کشور صعود می‌کنند که این نشان می‌دهد حضور در این رقابت‌ها چه میزان حساسیت‌ها و سختی‌های بالایی دارد.
مسابقات لیگ مناطق دسته سوم فوتسال از بیستم آذر با اعلام میزبانی توسط استان‌های حاضر انجام می‌شود و رقابت هر دو گروه در یک استان برگزار می‌شود.
استان اردبیل آمادگی خود را برای میزبانی گروه خود و گروه نماینده استان را اعلام کرده است و به احتمال فراوان نماینده استان باید در اردبیل به مصاف حریفان خود برود.
اسامی بازیکنان و کادر تیم فوتسال سیاحتی علیصدر به شرح ذیل است.
رئیس هیئت مدیره: اسلامیان، مدیر عامل باشگاه: عبدالرضا رضایی، سرپرست: امیر احمد دایلر، سرمربی: سید قاسم حسینی، مربی: مرتضی مایلی- نظری
اسامی بازیکنان: وحید روحی، وحید میرزایی، صفر بهارلو، محسن جباریان، امین وکیلی مراد، وحید شانه‌ای، علیرضا مهربانیان، احسان معصوم‌زاده، مرتضی عظیمی، نادر عظیمی، بهزاد حضرتی و بهنام زبیحی توکل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد