نامه جمعی از خانواده شهدا به امام جمعه همدان؛

مقابل  رانت خواری‌ها و سوء استفاده‌های مسئولان پاس را بگیرید

جمعی از اعضای خانواده شهدا با ارسال نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان همدان از وی خواستند مقابل رانت خواری ها و سوء استفاده های مسئولان پاس همدان را بگیرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نامه خطاب به آیت الله غیاث الدین محمدی امام جمعه همدان و نماینده ولایت فقیه در این استان و عضو مجلس خبرگان رهبری آمده است:« از آنجایی که ارشاد، راهنمایی و نظارت عالیه بر حفظ شئونات اسلامی برعهده حضرتعالی می باشد، ما امضا کنندگان زیر در این برهه از زمان برخود واجب دیدیم تا با بیان برخی از مسائل مرتبط با باورهای دینی و اسلامی، این خواهش را داشته باشیم تا حالا که هیچ مقام دیگری در سطح استان همدان در این امور مداخله نمی نماید، مثل همیشه با درایت و تدبیر خود وارد عرصه شوید و جلوی سوء استفاده عده ای قلیل که دارای تریبون نیز می‌باشند و با مستمسک قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی و به بازی گرفتن احساسات مذهبی مردم دست به سوء استفاده از مقام و موقعیت خود زده و از بیت المال نیز استفاده می نمایند جلوگیری به عمل آورید.»

در ادامه این نامه آمده است:« امام جمعه محترم همدان؛ همانطور که مستحضرید تیم فوتبال پاس همدان چهارمین سال حضور خود در همدان را تجربه می کند و این در حالیست که این تیم بیشترین حاشیه ممکن را داراست که شمه ای از آن را فهرست وار در زیر بیان کرده و از جنابعالی نیز انتظار بررسی در این زمینه ها را داریم.

1- خرید و نصب ماهواره به صورت غیرقانونی و نصب و استفاده در اتاق های هتل اقامت تیم پاس توسط مدیران این باشگاه و استفاده برای خود و جوانان ورزشکاری که در این هتل اقامت دارند.

2- تعیین حقوق های کلان و خارج از عرف ورزشی برای مدیران این باشگاه که عموما نیز بازنشستگان نیروی انتظامی هستند که این نوع قرارداد آقایان مغایر با قوانین جاریه می باشد.

3- عدم تمکین از قوانین مالیاتی برای مدیران باشگاه. به نظر نمی‌رسد در کشور اسلامی ما که حتی دولتمردان و بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز مالیات بر درآمد خود را پرداخت می کنند، روا باشد عده ای قلیل با رای و نظر خود از پرداخت مالیات بر درآمدشان امتناع ورزند که عدم پرداخت مالیات آن هم با این قراردادهای کلان به نوعی سودجویی تلقی می شود.

4- افراط در استفاده از امکانات، خرید اتومبیل های آنچنانی برای مدیران، گماشتن گماشته و استخدام های بی رویه از خارج از استان که به موازات اخراج کارکنان بومی و قدیمی باشگاه که برخاسته از اعضای خانواده معزز شهدای استان همدان نیز بوده اند.

5- باز هم سوء استفاده از موقعیت خود در باشگاه پاس و رانت های ایجاد شده توسط این باشگاه که به عنوان نمونه به اخذ 7 ویزای شینگن اروپا با سوء استفاده از نام باشگاه پاس و اعزام این افراد غیر مسئول که در بین آنها نام چند خانم نیز مشهود بود به سفر اروپا. این اتفاق در حالی افتاد که مدیران باشگاه بر خلاف قوانین جاریه کشور از پذیرفتن نماینده حراست سازمان تربیت بدنی در کاروان خود به بهره بری از راهکارهای دور زدن قانون سرپیچی کرده اند.

6- عدم نظارت های مدیریتی بالاتر توسط هیئت مدیره باشگاه پاس و واگذاری کلی مدیریتی و تفویض تمامی اختیارات به یک فرد که وی می تواند با میل و سلیقه شخصی خود و بدون هیچ نظارتی هر گونه تصمیمی را که مایل است بگیرد.

در این میان تنها وساطت های دکتر حاجی بابایی و حمایت های مهندس پیرپالی و پرداخت وجوهات غیر متعارف به ایشان است که باعث شده افراد مزبور با قدرت و گردن کلفتی و بسیار زورمدارانه اهداف خود را پیش برده و سوء استفاده های مالی از بیت المال و از موقعیت اداری خود در استان همدان را تداوم بخشند.»

امضا کنندگان این نامه که از جمعی از خانواده های شهدا هستند در ادامه نامه خود آورده اند:« امام جمعه محترم همدان؛ حال این سئوال برای ما اعضای خانواده های شهدای استان همدان که حداقل در لفظ تیم پاس را به شهدای استان همدان هدیه کردند و به همین دلیل شاید ما هم بتوانیم خودمان را صاحبین سهم در این تیم بدانیم پیش می آید که آیا این صحیح است که افرادی معلوم الحال که رفتارهایشان بیشتر شبیه منافقین و دورویان است تا مجاهدین و سرداران با سوء استفاده از نام مقدس حضرت علی اکبر (ع) و دیگر چهره های مذهبی ایران و نام مقدس رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای سرپوشی بر تخلفات مالی و اداری خود بگذارند؟

لذا از شما نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان عاجزانه استدعا داریم تا جلوی سوء استفاده این آقایان را در لوای شعارهای اسلامی و بازی با احساسات و باورهای دینی و مذهبی مردم عزیز همدان را بگیرید.» 

 

برای مشاهده خبر در خبرگزاری مهر کلیک نمائید 

 

با مراجعه به صفحه نخست از جدیدترین اخبار سایت بازدید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد