بازیکنانم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند

مدیر روستا:هیچ اولتیماتومی به من داده نشده   

علی اصغر مدیرروستا گفت: بازیکنانم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در رابطه با بازی این هفته تیمش در مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی بسیار سختی را مقابل فینالیست آسیا در پیش داریم، اما بازیکنان من پیش از این نشان دادند که می‌توانند از پس چنین تیم‌هایی بر بیایند. همانگونه که فصل قبل موفق شدیم ذوب آهن را شکست دهیم.

مدیر روستا ادامه داد: نتایج پاس در چند هفته گذشته باب میل ما نبوده است، هر چند که بچه‌ها مقابل ملوان بسیار بهتر از دیدارهای قبل ظاهر شده و عملکرد خوبی داشتند. اما نتیجه این بازی آن گونه که ما می‌خواستیم رقم نخورد.

سرمربی پاس با بیان این که شاگردانش جوان هستند، افزود: تیم ما جوان است و با یک باخت در شرایطی قرار می‌گیرد که خودش را می‌بازد و بازیکنان دیگر نمی‌توانند تیم را جمع کنند. اما ما امیدواریم که از این هفته نتایجی که به دنبال آن بودیم را کسب کنیم و انشاالله این روند را از بازی ذوب آهن شروع خواهیم کرد.

مدیرروستا در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی از سوی مدیران پاس دریافت کرده یا خیر گفت: خیر. هم استاندار همدان و هم ملاحی تا اینجا از من حمایت کردند و در این مورد نیز هیچ صحبتی با من انجام نشده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا 1389/08/13 ساعت 12:59 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام

خوبی؟

ممنون از اینکه خبرم کردی.

دیروز توی روزنامه میخوندم که در بلژیک ۲ تا تیم با هم فوتبال بازی میکردن که در وسط بازی یهو یه اردک میاد زمین بازی و بازی فوتبال متوقف میشه... خیلی خنده داره... کلی خندیدم.

شاد باشی

سلام دوست عزیز شرمنده چند وقتی مسافرت بودم خوب خوبی
نیستی منتظرتم

مر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد