این همه جنگ و جدل برای چیست؟ لیاقت خریدنی نیست

مصطفی شیرمحمدی

مدتی است که شاهد اتفاقات و انتشارات متنوعی در باب عدم موفقیت تیم پاس همدان در لیگ برتر و حاشیه پردازی های گوناگون درباره وقایع آن هستیم.

نکته ها خفته در پس پرده هاست و بحث های بی مورد برای توجیه موارد متعدد حواشی این تیم که قاعدتا این صحبت ها به داد مشکلات فنی تیم نخواهد رسید و باید به بی سر و سامانی اوضاع فنی رسیدگی کرد.

هم اکنون که این نوشتار تحریر میشود اعتراض های متعددی به نحوه مدیریت فنی تیم پاس در سایت های رسمی و نشریات محلی نقل قول از خبرنگاران، نویسندگان موضوعات فوتبال و یا دست اندرکاران ارشد فوتبال همدان منتشر میشود که البته به نحوی با واکنشهای سطحی روبرو می شود.

انتشار انتقادات اخیر درباره مدیریت تیم پاس در روزنامه های محلی همدان و روزنام های ورزشی کشور موجب یک آشفتگی غیر متخصصانه در سایت اطلاع رسانی باشگاه پاس شده که ارزش محتوایی این پایگاه را دچار افت شدید نموده است.

کانون هواداران تنها صاحب تیم پاس همدان نیست بلکه تمام امت مجاهد و شهیدپرور همدان که بودجه استان آنها صرف این فعالیت فاخر میشود صاحبان اصلی تیم هستند، اشخاص محترمی که خود را وارث پاس میدانند این نکته را هم بدانند که ورزشگاه قدس همدان ظرفیت ۵ هزار نفر را ندارد کما اینکه این ورزشگاه در بازی با ملوان مملو از تماشاگر نبود هم حاضرانم شاهدند هم تماشاچیان تلویزیونی.

آنانی که با افتخار میگویند: اولتیماتومی در کار نیست بفرمایند آیا نسبت به نتایج ضعیفی که حاصل شده دچار بی اهمیتی هستند یا اینکه برای آنها فرقی نمیکند که مردم که صاحب اصلی این تیم هستند چه دیدگاهی پیدا کرده اند؟

شاید ” راز بقا” مهمترین هدف آنان است و نسبت به صرف بیت المال بی تفاوت هستند.

وارونه شدن واقعیت چگونه اتفاق می افتد؟ اخباری که به تهدید شباهت دارد؟ اخباری که نشان از آشفتگی روابط عمومی دارد؟ یا رفتار دیگری که حتی به یکی از خبرگزاری های رسمی کشور هم تسری پیدا می کند؟ و چندین سوال دیگر که پیرامون این حواشی تداعی می شود؟؟؟

خاطر مبارک همه مخاطبان عزیز هست که اتنفاقات مشابه این روزهای پاس همدان در روزهای پایانی مدیریت آقای اولیایی رخ داد، وقتی را عرض میکنم که سایت رسمی باشگاه پاس بیانیه های موهوم صادر می کرد و بزرگان استان را خطاب قرار می داد حتی دست به جسارتی بزرگتر زدند و خبر از تغییر استاندار همدان دادند که موجب برکناری مدیر باشگاه شدند؛ آیا اینها وارونه بودن واقعیت است؟

فرموده اند: ” النجات فی الصدق” رهایی در ابراز صداقت محقق میشود؛ رو راست بودن با مردم و مخاطبان طریق درستی است که نشان از بزرگ منشی یک گروه، فرد یا هر جایگاهی دارد.

تواضع در مقابل مخاطبان و درک واقعیت به مراتب پسندیده تر از اظهار واکنش های ناپسند است.

این اظهار نظرها اینقدر در آشفتگی نوشته میشود که حتی بازخوانی و غلط گیری هم نمی شود چگونه باید برای آنها دنبال استدلال بود.

ادامه دارد…. 

منبع خبر : اینجا همدان - سایت شخصی مصطفی شیر محمدی کارشناس روابط عمومی استانداری همدان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد