چهارمین شکست متوالی در کارنامه پاس همدان

مدیر روستا با قطار آمد، با قطار می رود؟ 

مدیر روستا فصل گذشته پس از شکست تیم منصوریان در هفته دهم و در برابر راه آهن سرمربیگری پاس همدان را عهده دار شد. اکنون باید دید وی پس از شکست در برابر راه آهن در هفته دوازدهم از پاس کنار گذاشته می شود یا مسئولین پاس اینقدر پای او می ایستند تا خود آنها نیز مانند مدیران قبلی با سرمربی همزمان کنار گذاشته شوند!؟ 

راه‌آهن شهر ری 2- 1 پاس همدان  

یکشنبه 2 آبان 

گل ها: 3۹ رودریگو لوپز، 78 بهادر عبدی برای راه آهن، 5۶ امیر محبی برای پاس همدان

ورزشگاه: اکباتان  

داور: سعید بخشی زاده

کمک ها: مجید ویشگاهی .سجاد طوری.سعید فتاحی

اخطار: سیف‌پناهی(پاس)، پاشایی(راه آهن)

اخراج: هادی رمضانی(پاس)

راه‌آهن شهرری: حسن رودباریان.میرهانی هاشمی.حسین کوشکی.حامدنورمحمدی. ابوذر رحیمی(90 مهدی زارعی). حسین پاشائی. محمود امنه. رودریگو لوپز. مجید باجلان(46 ایمان رزاقی راد). امین متوسل زاده(85 ریکاردو دسوزا). بهادر عبدی

پاس همدان: مهدی اسلامی. ساشا کلونیجا. محسن ربیع خواه. محمد ابراهیم خسروی. روزبه شاه علی دوست. وحید علی آبادی(36 امیر محبی). مرتضی عزیزمحمدی. پویا سیف پناهی. آرتور یدیگاریان. فرهاد خیرخواه(60 هادی رمضانی).اکمل هولماتف

شرح بازی:

پاس در روزی که نمایش خوبی هم نداشت، بعد از حملات راه آهن در نیمه دوم مقابل این تیم تسلیم شد تا یک شکست دیگر در کارنامه این تیم بحران‌زده به ثبت برسد. نکته جالب این است که پارسال اصغر مدیرروستا بعد از شکست پاس مقابل راه آهن جانشین علیرضا منصوریان شد. تغییری که البته دامنه‌های بزرگی داشت و مدیریت فنی پاس را هم اسیر خود کرد. باید دید که امسال بعد از این شکست که در ادامه روزهای بد پاس رقم خورده، چه اتفاقی می‌افتد. آنها با 15 امتیاز تیم دهم جدول هستند و اگر شروع خوبشان نبود معلوم نبود در چه شرایطی قرار بگیرند.

شرح گل‌ها:

1ـ0(راه آهن): دقیقه37 رودریگو لوپز روی پاس به عقب امین متوسل زاده با ضربه ای دقیق دروازه تیم فوتبال پاس همدان را باز کرد. تیم فوتبال راه آهن قبل از رسیدن به گل دو موقعیت مسلم گلزنی دیگر را از دست داده بود و یکبار دیگر نیز ضربه حسین پاشائی به تیر دروازه پاس همدان برخورد کرد.

1ـ1(پاس): دقیقه 55 امیر محبی در محوطه شش قدم از توپ برگشتی استفاده کرد و دروازه راه آهن را باز کرد.

2ـ1(راه آهن): دقیقه78 بهادر عبدی روی پاس زیبای رودریگولوپز توپ را از بالای سر دروازه بان پاس به تور رساند.

بهترین بازیکن: رودریگو لوپز بازیکن برزیلی راه آهن با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل بهترین بازیکن زمین بود.

اتفاق ویژه:  

هادی رمضانی بازیکن تعویضی پاس به محض ورود به زمین توپ را با دست لمس کرد که در میان تعجب همه داور او را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. این تصمیم داور اعتراض شدید پاسی‌ها را در پی داشت آنها بعد از 10 نفره شدن گل دوم را از راه آهن دریافت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد