پس از پذیرش شکست سنگین در برابر استقلال؛

علی اصغر مدیر روستا: بازی بد نبود اما نتیجه خیلی بد بود

علی ثففی 

خبرگزاری فارس: سرمربی پاس همدان گفت: بازی بدی ارائه نکردیم اما نتیجه بدست آمده خیلی بد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اصغر مدیر روستا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار تیمش در برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم و در نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی گل بدی دریافت کردیم.

سرمربی پاس همدان ادامه داد: پس از دریافت گل فشار حملاتمان را زیاد کردیم، چرا که در مسابقات جام حذفی باخت 2 بر یک با 3 بر یک یا 4 بر یک تفاوتی ندارد، اما متاسفانه روی ضد حملات غافلگیر شدیم و دو گل دیگر نیز دریافت کردیم.

وی افزود: این بازی باید برای ما درس عبرت شود و نباید به باختن عادت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر به روند حرکتی قبلی مان باز گردیم.

مدیر روستا در خصوص عمکرد مهاجمان تیمش اظهار داشت: مهاجمان ما در تیم های قبلی شان خیلی خوب بازی می کردند اما در پاس عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشته اند.

سرمربی پاس همدان با اشاره تعطیلی مقطعی لیگ، خاطر نشان کرد: برخی تیم ها از تعطیلات لیگ به خوب استفاده کردند اما ما که روند صعودی داشتیم متضرر شدیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: بازیکنان ما در دقایق پایانی ضعف بدنی داشتند و به طور حتم اگر این روند ادامه داشته باشد، جرائمی را نیز در نظر خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد