استقلال برای رویارویی با پاس از اولیایی رخصت می‌گیرد

پورحیدری: در درجه اول پاس به اولیایی تعلق دارد 

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه چندین سال در پاس بوده‌ام، وضعیت آنها را به خوبی می‌دانم. خوشحالم بار دیگر به بهانه فوتبال، به همدان خواهم رفت. بازی با پاس برای ما خیلی مهم و حساس است. دوست نداریم به هیچ قیمتی جام حذفی را از دست بدهیم. برای کسب این جام تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.
منصور پورحیدری افزود: واقعا پاس را دوست دارم چون یکی از ارکان اصلی شکل گرفتن این تیم به شیوه امروزی بودم. بیشتر از بنده، کاظم اولیایی نقش به سزایی داشت و جای وی در این دیدار خالی خواهد بود. باید این را بگویم که در درجه اول، پاس به اولیایی تعلق دارد. استقلال برای رفتن به همدان و رویارویی با این تیم، از وی رخصت خواهد گرفت.

مدیر فنی سابق پاس همدان درباره جدا شدنش از پاس و به وجود آمدن بی ثباتی در این تیم، اظهار داشت: یکی از عوامل مهمی که درشکل‌گیری‌های پاس نقش مهمی داشت، بومی سازی آن بود. در آن برهه، مسئولان استانی از ما خواسته بودند تا تیم را به سمت بومی کردن سوق دهیم. ما با یک برنامه جامع این کار را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: از مسئولان باشگاه خواستیم تا یک نیم فصل فرصت دهند و آنها قبول کردند؛ اما متاسفم حوصله آقایان خیلی زود سر رفت و تحولات زیادی را در تیم صورت دادند. این کار به پاس ضربه شدیدی وارد کرد. اگر این تحولات رخ نمی‌داد، با تجربه‌ی فراوان ورزشی‌ام، تضمین می‌دادم وضعیت پاس در نیم فصل دوم خیلی بهتر ‌شود.
وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان ساخت: یک نگرانی از پاس دارم چون آن را مثل استقلال و فرزند خود دوست دارم. نگرانیم به این دلیل است که مبادا این تیم در فصل جاری به سرنوشت فجرسپاسی و برق شیراز دچار شود. یعنی برق و فجر با نتایج کاذبی که در 2 فصل گذشته کسب کردند، در پایان به مشکل فراوانی بر بخورند.
دیدار تیم‌های استقلال و پاس همدان در جام حذفی روز سه‌شنبه 27 مهر ماه در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد