بهتاش فریبا: با قرعه بد باید با پاس بازی کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران قبل از بازی برابر پاس همدان در جام حذفی از آمادگی تیمش خبر داد.

بهتاش فریبا تصریح کرد: خوشبختانه مصدومان همه به بهبودی کامل رسیدند و مشکلی از این بابت برای این بازی نداریم. جباری، میداوودی و شریفات به بازی با پاس می رسند. به علت فاصله کم بین این دیدار با بازی مقابل پرسپولیس نتوانستیم تمرین سخت داشته باشیم و تنها تمرین های سبک را در دستور کار خود داشتیم.

وی در خصوص بازی پاس و شکستی که در بازی گذشته خود برابر شاهین بوشهر داشت، گفت: پاس همدان تیمی جوان و با انرژی دارد و مربی جوانی که این تیم را هدایت می کند، دانش خوبی دارد. نباید این تیم را دست کم گرفت. امیدوارم تماشاگران بازی خوبی را شاهد باشند.

فریبا درباره دستور کار مربیان برای بازی سه شنبه خاطر نشان کرد: بیشتر بازیکنان تیم استقلال رو به جلو و هجومی بازی می کنند و در این دیدار هم به دنبال حمله کردن هستیم اما، در درجه اول باید حواس مان باشد، گل نخوریم.

وی یاد آور شد: بیشتر تیم های لیگ برتری در جام حذفی با تیم های لیگ دوم و سوم بازی می کنند اما ما با قرعه بد در اولین مصاف جام حذفی باید با پاس بازی کنیم و سخت تر شدن آن این است که این بازی بلا فاصله پس از بازی با پرسپولیس و قبل از بازی برابر تراکتور سازی در تبریز انجام می شود.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه بازی گفت: نتیجه بازی را کسی نمی تواند پیش بینی کند ولی ما برای برد به همدان آمدیم و امیدواریم دست پر از این بازی برگردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد