کاسمیرو: تیم فوتبال پاس مغلوب انگیزه بالای بازیکنان ما شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از برتری تیمش برابر پاس همدان، انگیزه بالای بازیکنان خود را دلیل اصلی پیروزی بر حریف همدانی دانست.

آلفردو کاسیمیرو در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه بالایی داشتند و پاسی‌ها امروز مغلوب انگیزه بالای شاگردان من شدند.

وی با بیان اینکه بازی را هدفمندانه آغاز کرده و برای هر دقیقه این دیدار برنامه داشته است، اظهار داشت: بازی را هجومی آغاز کردیم و با زدن گل به آنچه برای آن برنامه ریزی کرده بودیم دست یافتیم.

کاسیمیرو گفت: پاسی‌ها در نیمه اول خیلی بسته و دفاعی بازی کردند که صنعت نفت در واکنش به این شیوه بازی مجبور به انجام بازی هوایی شد.

سرمربی نفت آبادان درعین حال تصریح کرد: تیم پاس روی ضد حملات خیلی خوب کار می‌کرد.

وی اظهار داشت: چند بازیکن اصلی صنعت نفت از جمله روح الله عرب، محمد رضا ذوالفنون و لئون پاچاجیان غایب بودند اما غیبت آنها تاثیری در روند بازی تیم نگذاشت و توپ و میدان در اختیار تیم ما بود.

کاسیمیرو گفت: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم که با تلاش بازیکنان و حمایت خوب تماشاگران خونگرم آبادانی به آن دست یافتیم.

وی از نحوه بازی تیمش تشکر کرد و گفت: بچه‌های ما امروز تمامی خواسته‌های کادر فنی را در بازی پیاده کردند که باید از آنها تشکر کنیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر شنبه و از هفته دهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر تیم پاس همدان را شکست دهد و با ‪ ۱۶‬امتیاز به مکان سوم جدول صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد