خبرگزاری ایپنا لیست باشگاه پاس برای سفر به هلند را منتشر کرد؛

افراد غیر مسئول در کاروان تیم/بدون مسئول حراست 

با تکذیب خبر همراهی کاروان تیم پاس در اردوی پیش از فصل این تیم به هلند از سوی مدیر عامل این باشگاه، خبرگزاری ایپنا مدارک زیر را جهت روشن شدن اذهان عمومی ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، پس از اینکه خبرگزاری ایپنا خبری مبنی بر حضور افراد غیرمسئول در اردوی تیم پاس در هلند را روی خروجی قرار داد و اعلام کرد که سازمان بازرسی کشور در حال بررسی این پرونده می‌باشد کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفتگو با چند رسانه‌ این موضوع را تکذیب و اعلام کرد افرادی که به همراه تیم پاس در این اردو حضور داشته‌اند با هزینه شخصی خود به هلند سفر کرده‌اند.

در  همین راستا و پس از تکذیب این خبر از سوی مدیرعامل محترم باشگاه پاس همدان با ارائه مدارک سفر این تیم به هلند و برای شفاف‌سازی تمامی مستندات سفر این تیم به هلند در ذیل ارائه می‌گردد.

نکته جالب اما در این مدارک که همگی با مهر و امضای کریم ملاحی مورد تأیید واقع شده است حضور نام‌هایی غیر از مسئولان و بازیکنان این تیم در همراهی تیم پاس در هلند است.

در این لیست نام افرادی همچون علی اکبر مدیرروستا (برادر علی اصغر مدیرروستا)، مریم حیدری (همسر برادر مدیر روستا)، منصور رزم جو(از اقوام مدیرروستا)، پانته‌آ پیمبری (دختر مجتبی پیمبری)، سیدمحمدرضا پیمبری (پسر مجتبی پیمبری)، فاطمه هادیان (هویت نامعلوم) و هادی خیری (برای مهدی خیری بازیکن پاس) و چند نام دیگر به چشم می‌خورد که بد نیست مسئولان پاس پاسخ روشنی را در این خصوص برای شفاف‌سازی اذهان عمومی ارائه دهند.

گفتنی است؛ از جمله نکات ویژه این است که تمامی تیمها برای مسافرت به خارج از کشور مجبور به داشتن مسئول حراست هستند که پاس برخلاف مقررات در این اردو مسئول حراستی را با خود همراه نداشت.

لیست 40 نفره باشگاه پاس که امضای کریم ملاحی و مهر این باشگاه هم زیر آن به چشم می خورد، در اختیار شما مخاطبان قرار می گیرد. 

برای دیدن هر سه تصویر در سایت ایپنا اینجا کلیک کنید 

با مراجعه به صفحه نخست از جدیدترین اخبار سایت بازدید کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد