مدیر روستا: با این بودجه تاکنون معجزه کرده ایم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت:ما به هیچ وجه درحد و اندازه های سایر تیم ها سرمایه گذاری نکرده ایم و با این سرمایه گذاری کم،خوب نتیجه گرفته ایم. 

علی اصغر مدیر روستا افزود:ما به هیچ وجه ستاره جذب نکرده ایم و فقط تاکنون توانسته ایم از بازیکنان جوان و با انگیزه خود بهترین استفاده را بکنیم.

وی اضافه کرد:تمرین را آغاز کرده ایم و بعد از استراحت سه روزه ای که به بازیکنان دادیم ،اکنون با فشار زیاد مشغول تمرینات هستیم.

مدیرروستا،در ادامه گفت:تعطیلی لیگ اصلا به نفع باشگاه ها نیست،زیرا تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می گیرند،لیگ تعطیل می شود.اما به خاطر تیم ملی مجبوریم این سختی ها را تحمل کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیام 1389/07/08 ساعت 13:03 http://payam-68.blogfa.com

سلام آقای ثقفی
ببخشید دیر جوابتان را می‌دهم. کامنتتان را امروز خواندم. چون این روزها شدید درگیر کارهای بولتن جشنواره تئاتر و فیلم هستیم و واقعا وقت خیلی کارها را ندارم.
راستش کار من در قرار دادن نوشته شما و البته گزیده مطالب یکی از خبرنگاران روی وبلاگ کاملا با خواسته خودم بود و مشخصا خط دهی و درخواستی از سوی دیگران نبود.
در مورد برخی خبرنگاران و تغییر نگرش‌هایشان هم به هر حال این موضوعات وجود دارد و من هم از آنها آگاهی دارم. با پایان جشنواره فیلم که سرم خلوت شود در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد.
در هر صورت از حضورتان ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد