سرپرست تیم ملی امید: بازیکن بدون گذرنامه که ملی پوش نیست!

مشکل خروجی وحید علی آبادی، بازیکن ملی پوش تیم پاس همدان صدای سرپرست تیم ملی امید را نیز در آورد به گونه ای که او اعتقاد دارد بازیکنی که سال ها در لیگ برتر بازی کرده و نتواند گذرنامه خودش را بگیرد دیگر بازیکن نیست. 

داوود پرهیزگار در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی امید همه تلاش خود را برای گرفتن گذرنامه وحید علی آبادی انجام دادند اما زمانی که خود این بازیکن هیچ گونه تلاشی برای حل مشکل خود انجام نمی دهد دیگر نباید گله ای از ما داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بازیکن تیم پاس همدان به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت نتوانست همراه تیم ملی امید به ویتنام برود تصریح کرد: این بازیکن که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد باید به فکر حل مشکل خروجش باشد نه اینکه فقط دیگران را مقصر نرفتن خود به همراه تیم ملی بداند.

نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

سلام علی آقا خسته نباشی دیدی چی زر زر کرده تو وبسایت این الاق

http://www.pashamedan.ir/content/view/3995/2/

دوست دارم یه جواب دندون شکن براش بنویسی و بگی چشمای کورش رو باز کنه ما هیچ وقت وبسایت کانون نبودیم و جنبه هوادار داشتیم ولی حالا که اینطوریه باشه مشگلی نیست .
کثافت ببین چی نوشته
در حالی که برخی افرادسود جو برای دست یابی به منافع شخصی خود با سواستفاده کردن از عنوان پاس اقدام به راه اندازی سایت ها و وبلاگ های جعلی کرده اند، باشگاه پاس همدان در راستای مقابله با افراد سودجو و در جهت آگاهی هواداران از صحت اهداف و برنامه های کانون هواداران، برای نخستین بار سایت رسمی کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان را راه اندازی کرد.

برام ایمیل کن میخوام قاطع باشه مرسی علی آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد