مربی صبای قم در کنفرانس خبری!

حسن آذر نیا: پاس با پنالتی مشکوک به گل رسید

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: باید دوباره فیلم بازی را ببینیم، اما فکر می کنم پاس همدان با یک پنالتی مشکوک به سه امتیاز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن آذر نیا مربی تیم فوتبال صبای قم که به علت عدم حضور محمود یاوری در کنفرانس خبری بعد از دیدار این تیم در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: باید فیلم مسابقه را بازبینی کنیم و نظر کارشناسان داوری را نیز بشنویم، اما بر این باور هستیم که پاس همدان با یک پنالتی مشکوک به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کرد.

 

آذرنیا با تبریک این پیروزی به تیم پاس همدان، افزود: با شناخت کامل از پاس همدان در این دیدار حاضر شده بودیم و نیم نگاهی نیز به کسب سه امتیاز این مسابقه داشتیم.

مربی صبای قم ادامه داد: پاسی ها فکر کرده بودند که چون بازیکنان دفاعی ما مسن و کند هستند، به راحتی می توانند در عمق دفاع ما نفوذ کنند که ما به خوبی این راه را بسته بودیم.

آذرنیا در خصوص غیبت برخی از نفرات تیم صبای قم، یادآور شد: محسن بیاتی نیا به علت تصادفی که داشت از پزشک تیم مجوز بازی نداشت و داود حقی هم به خاطر سه کارته شدن در این دیدار غایب بود.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما نتوانسته بود نمایش خوبی داشته باشد و خط هافبکمان به علت غیبت برخی نفرات که منجر به جابه جایی مهره ها شده بود، هماهنگ نبودند.

مربی صبای قم درباره صحبتهای یاوری خطاب به ملاحی، اظهار داشت: درست است که یاوری اکنون سرمری صبای قم است اما او از پاسی های سابق است و با سردار ملاحی آشنایی دیرینه دارد. من هم در انتهای بازی متوجه صحبتهای یاوری در خطاب با ملاحی شدم اما از نیت یاوری درباره گفته هایش بی اطلاعم و احتمالا کری خوانی بین خودشان بوده است.

وی در خاتمه در خصوص عدم حضور یاوری در کنفرانس مطبوعاتی، ابراز داشت: فاصله سالن کنفرانس و محل برگزاری مسابقه زیاد است و من نیز در حد فاصل رختکن تا محل برگزاری کنفرانس بارها توسط هواداران پاس مورد تمسخر واقع شدم که اگر می خواستم مانند مرفاوی جواب آنها را می دادم درگیری دیگری در همدان پیش می آمد و یاوری هم به همین علت در کنفرانس حاضر نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد