سرفرازی در وقت های تلف شده با تعویض طلایی مدیر روستا

پرسپولیس تهران 1 پاس همدان

گلها: نوری(15) برای پرسپولیس و آقامحمدی(91) برای پاس
ورزشگاه: آزادی تهران  

تماشاگر: 15 هزار نفر 
داور: شاهین حاج بابایی  

اخطار: نادر احمدی، همت عابدین‌نژاد، وحید علی‌آبادی(پاس)

پرسپولیس:  

رحمان احمدی، علیرضا نورمحمدی، شیث رضایی، علیرضا محمد، حمیدرضا علی‌عسگر، تیاگو فراگو، امیرحسین فشنگچی (از دقیقه 60 مجتبی زارعی)، مازیار زارع، محمد نوری (از دقیقه 90 کریم باقری)، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی (از دقیقه 73 ابراهیم شکوری)
سرمربی: علی دایی
پاس همدان:  

سامان صفا، همت عابدی‌نژاد، نادر احمدی، محسن ربیعی‌خواه، پویا سیف‌‌پناهی، محمد ابراهیم‌خسروی، وحید علی‌آبادی، روزبه شاه‌علی‌دوست، اکمل اولماتوف (از دقیقه 56 آرتور یدیگاریان و از دقیقه 80 مهدی آقا محمدی)، حمید کاظمی، فرهاد خیرخواه (از دقیقه 64 امیر محبی)
سرمربی: اصغر مدیرروستا
شرح بازی:  

پرسپولیس مقابل پاس همدان فوق‌العاده شروع کرد و در ربع ابتدایی مسابقه به گل رسید.  

فوتبال این تیم در دقایق زیادی از بازی نشانه‌هایی از پیشرفت و کیفیت مورد نظر دایی را داشت. اما پاس همدان تیم جوان، دونده و سختکوشی که توسط مدیرروستا هدایت می‌شد هرگز به گام به عقب نگذاشت.  

پرسپولیس در دقایق پایانی به یکی دیگر از آن بردهای اختصاصی معروفش قناعت کرده بود در دقیقه پایانی اسیر یکدنگی و شجاعت پاس همدان شد و در خانه دو امتیاز از دست داد تا برای اولین‌بار در خانه متوقف شود و موفق به بازپس گرفتن صدرجدول از ذوب آهن پیشتاز نباشد.
شرح‌گل‌ها:
1ـ0(پرسپولیس): دقیقه 15 حرکت ترکیبی پرسپولیس پاس به عقب هادی نوروزی و ضربه فنی و دقیق محمد نوری تبدیل به گل اول بازی شد.
1ـ1(پاس): دقیقه 90 حمله همه جانبه پاس همدان باعث شد توپ در محوطه جریمه زیر پای مهدی آقامحمدی بیافتد و هافبک‌ راست پاس همدان با ضربه رو پا دروازه پرسپولیس را باز کند.
بهترین بازیکن:  

محمد نوری با وجود خستگی همراهی تیم ملی تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند و تا لحظه‌ای که در زمین بود کم اشتباه و موثر بازی کرد
.اتفاق ویژه:‌  

اولین تساوی خانگی پرسپولیس آن هم در دقیقه 90 و اولین تساوی این تیم مقابل پاس همدان در لیگ برتر که باعث شد فاصله‌ای دو امتیازی بین پرسپولیس و ذوب آهن ایجاد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد