حسین عبدی: پاس مى تواند براى ما مشکل ساز شود

مربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که که این تیم نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد.  

حسین عبدى در خصوص دیدار مقابل پاس همدان گفت: پاس همیشه در مقابل تیم هاى بزرگ نمایش خوبى داشته و مى تواند در این دیدار نیز براى ما مشکل ساز شود.  

وى افزود: امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم و مجددا به صدر جدول بازگردیم.

وى در خصوص احتمال جذب عماد رضا اظهار داشت: این بازیکن از ابتداى فصل قرار بود به پرسپولیس ملحق شود و در حال حاضر نیز مدیریت باشگاه باید در خصوص حضور این بازیکن در تیم ما نظر نهایى خود را اعلام کند.  

عبدی ادامه داد: پرسپولیس به یک مهاجم تمام کننده در نوک خط حمله نیاز دارد تا بتوانیم از او به عنوان مکمل غلامرضا رضایى سود ببریم.  

مربى تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب آندرانیک تیموریان گفت: تیم ما براى جذب بازیکنان جدید جاى خالى زیادى ندارد و تصور مى کنم الویت کادر فنى جذب یک مهاجم باشد.  

وى با اشاره به اردوى مشهد تصریح کرد: اردوى مثبتى را برگزار کردیم و بازیکنان از لحاظ روحى بسیار تقویت شده اند.  

وى اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان تیم ملى را در این اردو در اختیار نداشتیم و در صورت حضور آنها مى توانستیم استفاده بهترى از اردو داشته باشیم.  

عبدى در مورد مصدومان پرسپولیس خاطرنشان کرد: حسین بادامکى و مجتبى شیرى تمرینات گروهى خود را آغاز کرده اند و از این پس با نظر سرمربى مى توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند.  

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme 1389/06/17 ساعت 12:52 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

پیام 1389/06/17 ساعت 21:20 http://payam-68.blogfa.com

سلام ... دیگران هر چه دوست دارند بگویند. ولی خوشحالم که چیزی جلوی من نمی‌گویند! این خیلی پر مغز است که توانایی مقابله با یک "بچه" را نداشته باشند! ... مشخصا اگر خبرنگاران ورزشی از کسی مثل شما حمایت می‌کنند به خاطر توانایی‌هایتان است. در عین حال شخصا نمی‌توانم پیشرفت کسی را تحمل کنم که برخی مقالاتش... ... موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد