او شخصیت خشکی ندارد !

مدیرروستا: اولین هم اتاقی دایی در تیم ملی بودم 

رویارویی پرسپولیس و پاس همدان یکی از بازی‌های حساس هفته هشتم لیگ برتر را رقم خواهد زد.  

دیداری که در آن علی دایی و علی اصغرمدیرروستا مهاجم سابق تیم ملی مقابل هم قرار می‌گیرند. مدیرروستا در خصوص این مسابقه حرف‌های جالبی می‌زند. مصاحبه او با سایت گل را می‌خوانیم:

*آقای مدیرروستا، تعطیلات لیگ برتر برای شما خوب بود یا بد؟
 این تعطیلی به نظر من زیاد مهم نبود چون زمانش کم بود و بعید می‌دانم برای تیم‌ها مشکل‌ساز باشد. ولی تعطیلی لیگ بعد از هفته نهم مشکل‌ساز خواهد شد. چون تیم‌ها بیش از 20 روز باید از شرایط مسابقه باید دور باشند. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که این تعطیلی به ضررمان نشود.   

*نتایج پاس همدان برای شما راضی‌کننده بوده است؟
 فکر می‌کنم خوب بود. البته ما در یک ماه 7 بازی انجام دادیم که این برای پاس همدان که یک تیم شهرستانی است و مدام باید در سفر باشد بسیار سخت است. ما در بعضی از بازی‌ها حتی با اتوبوس سفر کردیم و اصلا زمان ریکاوری نداشتیم.
 *فکر می‌کنید پاس در آینده نتایج بهتری بگیرد؟
فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست ولی ما امیدواریم که از این هم بهتر شویم.
*دنبال چه جایگاهی در جدول هستید؟
 اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم در نیمه بالای جدول باشیم. ما امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم.
 *در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنید؟
 این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای ما سخت است. البته انگیزه بازیکنان پاس در این بازی متفاوت خواهد بود و ما امیدواریم بعد از دو، سه بازی اخیر که زیاد خوب نتیجه نگرفتیم، مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم. ما برای برد به زمین می‌رویم.
*پرسپولیس را چگونه می‌بینید؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم بالای سرش هست. البته فکر می‌کنم این تیم هنوز خیلی کار دارد و البته ما هم خیلی کار داریم. به نظر من طرفداران پرسپولیس، کادرفنی و بعضی از بازیکنان تأثیرگذار نقطه قوت این تیم هستند ولی آنها نقطه ضعف‌هایی هم دارند که باید از آنها استفاده کنیم. *در مورد رویارویی با علی دایی صحبت کنید. به هر حال تقابل شما که یک زمان در تیم ملی با همبازی بودید جالب خواهد بود.
 من برای علی دایی احترام خاصی قائلم و او را یکی از شخصیت‌های بزرگ فوتبال ایران می‌دانم که هر روز بیشتر از روز گذشته دنبال موفقیت است.
*چند سال در تیم ملی با هم همبازی بودید؟
 من یک مقطع به خاطر مسائلی در تیم ملی نبودم ولی فکر می‌کنم حدود 3،4 سال در کنار هم بودیم. من در سال 67 پیراهن تیم ملی را به تن کردم و اگر اشتباه نکنم سال 71 یا 72 بود که دایی به تیم ملی آمد. در سال 1994 که دایی برای اولین‌بار به تیم ملی آمد، من اولین هم اتاقی او بودم و آن زمان هنوز شناخته شده نبود.
*با هم در مورد چه چیزهایی حرف می‌زدید؟
 در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کردیم و باید بگویم که او انگیزه زیادی داشت. آن زمان خیلی‌ها نهایت آرزویشان این بود که به لیگ‌های عربی بروند ولی دایی به من گفت که می‌خواهد در آلمان فوتبال بازی کند و به هدفش هم رسید.

 *سابقه شما آن زمان از دایی بیشتر بود. این موضوع باعث می‌شد که از شما کمک بگیرد؟

 تمام حرف‌های ما رفاقتی بود و من هم هر چه می‌دانستم به او می‌گفتم.
 *می‌گویند دایی شخصیتی خشک دارد. نظر شما چیست؟
علی آدم بگو و بخندی است و فکر نمی‌کنم که چنین رفتار و شخصیتی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد