توضیحی درباره مصاحبه منتشره از گزارشگر مسابقات پاس

هفته گذشته گزارشگر مسابقات پاس در تماس تلفنی با این پایگاه، از ما خواست تا مطلبی را به نقل از او منتشر کنیم. 

وی که از مقاله منتشره توسط مدیر روابط عمومی پاس در روزنامه محلی هگمتانه که مسئولیت سرویس ورزش آن را نیز بر عهده دارد به شدت گله داشت، همچنین به عملکرد مسئولین نشریه مذکور به علت عدم درج جوابیه اعتراض داشت. 

پس از درج مصاحبه وی در این پایگاه که قرار بود در صفحه استانی خبرگزاری فارس نیز منتشر شود، مدیر روابط عمومی پاس که از طریق همین پایگاه از ارسال خبر برای خبرگزاری فارس مطلع شده بود، در تماس با دفتر فارس در تهران جلوی انتشار مصاحبه را گرفت تا از انتشار گسترده خبر در یک خبرگزاری مطرح جلوگیری کند. 

وی که از ارتباطات خبری این سایت به عنوان منبع سایر رسانه ها غافل بود، زمانی متوجه انتشار خبر در سایت بین المللی گل و برخی از روزنامه های ورزشی سراسری شد که کار از کار گذشته بود. 

در این شرایط بهترین کار انتشار مصاحبه ای از زبان علیرضا صفی زاده گزارشگر مسابقات فوتبال شبکه استانی همدان در وبسایت رسمی باشگاه پاس بود که به نوعی اظهارات قبلی را تکذیب نماید. 

تعجب و تاسف بیشتر از این است که این گزارشگر که به شدت اصرار بر  انتشار گفته هایش داشت، به دلیلی نامعلوم و با چرخش کامل، حرفهای خود را در مصاحبه با سایت باشگاه پاس انکار کرد و انتشار دهنده خبر را با عنوان دشمن پاس مورد خطاب قرار داد. در حالی که ما ابتدا به ساکن کاری به این مساله نداشتیم و اصرار و تماس او باعث تنظیم و نشر این خبر شد. 

صفی زاده در مصاحبه اش با این پایگاه، با صراحت به انتقاد مدیرعامل پاس از نحوه گزارش وی، درخواست ارائه گزارش جانب گرایانه و نقش وی در طرح و انتشار مقاله انتقاد آمیز از گزارش مسابقات، در روزنامه محلی هگمتانه اشاره کرده بود.

در اینجا جا دارد جهت روشن شدن افکار بازدید کنندگان و مسئولین باشگاه پاس اعلام نمائیم که این پایگاه و خبرنگاران وابسته هیچ دشمنی با باشگاه پاس و شخص سردار ملاحی نداشته و ندارند که این موضوع در مقالات و نوشته های قبلی کاملا مشخص است. بیشتر مشکلات جامعه خبری همدان با باشگاه پاس را  تحرکات فردی تازه وارد موجب شد که اکنون نیز این شخص با رو در رو کردن افراد، قصد دارد خود را از خطاهای صورت داده تبرئه کند. قطعاً مسئولان پاس خود بر این مساله اشراف کامل دارند و راههای جلوگیری از تداوم این روند را هم بهتر از فرد دیگری بلد هستند.

ضمناً فایل صوتی مصاحبه علیرضا صفی زاده که در آن به تمام بخش های مصاحبه منتشره در این پایگاه و سایت گل اشاره نموده، موجود می باشد و در صورت نیاز ارائه خواهد شد. 

نظرات 11 + ارسال نظر
ساسان م 1389/06/14 ساعت 22:24 http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. چطوری می تونم با خواننده های وبلاگم (خاص و عام) بهتر ارتباط برقرار کنم؟

صدای این آقا اصلا به درد گزاشگری فوتبال نمیخوره و در گزارشهاش بیش از حد سوتی میده...

بهش بگید با صدای بلند سریع سه بار بگه ( آرتور ) ...

یعنی تو همدان یه گزارشگر نرمال پیدا نمیشه که....

یه دوست نزدیک 1389/06/15 ساعت 05:20

به به چه شود . دو روز نبودیما چی کار کردی جناب ثقفی .

البته داشتن فایل صوتی چیزه خوبیه که جناب ثقفی دوست دارم برای بنده هم بفرستیدش.

علی جان خودت که میشناسی بعضی ها رو . الله اکبر خدایا این زبون رو بهش نمیدادی میخواست چیکار کنه . بنده خدا علی خلف اگه روابط عمومی بود با کار بقیه کاری نداشت بنده خدا ولی این یکی دیگه شورش رو درآورده

شما بفرمائید کی هستید و کجائید تا در صورت تشخیص فایل خدمتتون ارائه بشه !!!

[ بدون نام ] 1389/06/15 ساعت 06:25

علیرضا صفی زاده جوان آینده داریه. امیدوارم این آتیش که از گور هگمتانه بلند شده به زودی خاموش بشی و سردار ملاحی هم اطرافیانشو بهتر بشناسه

آتیش از هگمتانه نیست..... از برخی کارکنان هگمتانه است که همه او را به خوبی می شناسند.

ح 1389/06/15 ساعت 09:24

ای بابا شماهارم به اسم این بدبخت از آب گل آلود ماهی میگیرید مخصوصان جانشین خلف بخت برگشته

دارا 1389/06/15 ساعت 09:26

آقای صفی زاده همیشه چه مسابقاتی که گزارش میکردید و چه برنامه ای که تو تلویزیون داشتید.عالی.بی نقص و با اطلاعات کافی و کامل بوده.و به نظر ما و همه هم استانی ها شما یکی از بهترین گزارشگرای استان هستید.با آرزوی موفقیت های بیشتر. غفط تو رو خدا نذار ببرنت تو حاشیه

... 1389/06/15 ساعت 12:33

همه می دونن که صفی زاده یکی از بهترین مفسر و گزارشگرهاست و آینده درخشانی در انتظارش هست.
مطمئنا این شخص شدیدا به صفی زاده حسادت می کنه.
این قضیه رو تقریبا همه می دونن.
صفی زاده جایگاه خوبی داره و این حرفها نمی تونه جایگاه اونو متزلزل بکنه.

یه خبرنگار 1389/06/15 ساعت 12:50

تقریبا همه هم آقای صفی زاده رو می شناسن و هم اون آقای هگمتانه ای ورزشی نویس رو
اما موندم فارس و هگمتانه چرا اخلاق (و البته قانون) خبرنگاری رو کنار گذاشتن و جوابیه صفی زاده رو چاپ نکردن
دلیل انتقاد ورزشی نویس هگمتانه از صفی زاده صرفا حسادته اما این کار فارس و هگمتانه رو چطور میشه توجیه کرد؟

آوا 1389/06/15 ساعت 13:36

کاملا مبرهن و واضحه که این عمل، غیرمنطقی و در عین حال خنده داره همه ما می دونیم که آقای صفی زاده یکی از گوینده های ورزشی حرفه ایه که در چیدن کلمات و عبارات سلیقه بسیار بسیار خوبی داره .
قطعا آینده درخشانی در انتظار ایشان است

ج-ه 1389/06/15 ساعت 14:20

همه اهالی ورزشی استان آقای صفی زاده رو خوب میشناسن و همه هم می دونن که بهترین گزارشگر استانه و حتی نسبت به گزارشگرای دیگر استانها خیلی بهتر گزارش میکنه.
و البته در یه مطلب که پارسال در آستانه روز خبرنگار توی روزنامه هگمتانه به عنوان فردوسی پور همدان ازش یاد شد اما این آقایی که دوست نداره پیشرفت همکاراشو ببینه یا بهتر بگم دوست داشت خودش یه روزی بازی های پاس رو گزارشگری کنه تنها برای تخریب شخصیت آقای صفی زاده این مطلب رو نوشته
آقای صفی زاده سعی کن با گزارشگریهای خوبی که می کنی چشم حسودات رو کور کنی

علیرضا 1389/06/15 ساعت 19:24

میبینم که این موضوع هنوز ادامه داره و اون کسی که شما از حمایت می کردی با اون کسی که علیهش بودی ائتلاف کردند .
واقعا جالبه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد