پس از کسب نتیجه تساوی در برابر پاس؛

مایلی کهن: می توانستیم برنده بازی باشیم

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با بازی خوبی که ارائه دادیم می توانستیم، برنده بازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،‌ محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل پاس همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تماشاگران این دیدار شاهد یک مسابقه جذاب و تماشایی بودند و هر دو تیم نمایشگر یک فوتبال منطقی و خوب بودند.

وی افزود: هر دوتیم با هدف کسب سه امتیاز به این مسابقه قدم گذاشته بودند اما ما بازی زیباتری را به نمایش گذاشتیم.

مایلی کهن ادامه داد: ما در برابر پاس و هواداران پر شورش بازی کردیم که به شدت این تیم را تشویق می کردند، اما اگر مدافع ما آن اشتباه را مرتکب نمی شد و توپ را به درستی دفع می کرد، گل دوم را دریافت نمی کردیم و می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

سرمربی سایپای البرز با تائید ضعف دفاعی این تیم،‌ بیان داشت: تعداد گلهای خورده ما تا اینجای کار زیاد است و این مساله مشکلات دفاعی تیم ما را تائید می کند. نفرات جدیدی را جذب کرده ایم که برای هماهنگی با سایرین احتیاج به زمان دارند.

مایلی کهن در خصوص حواشی فوتبال و اختلافش با مهدی دادرس،‌ عنوان کرد:‌دیگر درباره مسائل غیر در داخل زمین فوتبال صحبت نمی کنم، زیرا که حرفهای من وارونه نوشته و پخش می شود.

سرمربی سایپای البرز در خاتمه بدر خصوص تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر گفت: خوشبختانه تعطیلات در روزهای فیفا است و ما مشکلی برای تعطیلی لیگ نداریم. من هم به عنوان یک هوادار تیم ملی از دیدار های دوستانه با چین و کره در این روزها استقبال می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد