ساماندهی لیدرهای کانون هواداران باشگاه پاس

پنج سرلیدر سکوهای ورزشگاه را داغ می کنند

جریان تغییر و تحولات روی داده در باشگاه فرهنگی ورزشی پاس به کانون هواداران رسید و براساس تصمیمات اتخاذ شده، سرلیدرها و لیدرهای باشگاه تعیین و ساماندهی شدند.

دکتر سید علی حسنی، رییس کانون هواداران باشگاه پاس در این باره گفت: هم اکنون پنج سرلیدر با تایید صلاحیت اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی انتخاب شده اند ضمن اینکه هر سرلیدر دو الی سه لیدر و طبل زن را در اختیار خواهد داشت.

وی با تاکید بر استفاده از افراد با تجربه و دارای روابط اجتماعی بالا به عنوان سرلیدر و لیدر، اظهار داشت: هدف کانون هواداران انسجام و ساماندهی مناسب سکوهای ورزشگاه و سر دادن شعارهایی با مضامین اخلاقی و اجتماعی است و می خواهیم با این برنامه ویژه به عنوان الگویی نمونه در کشور مطرح شویم.

وی اضافه کرد: تمامی سرلیدرها و لیدرها با هماهنگی حوزه حراست اداره کل تربیت بدنی که انصافا همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند، دارای کارت شناسایی شده اند.

رییس کانون هواداران باشگاه پاس همدان بیان داشت: نظم دهی به سکوها، حمایت از تیم، ایجاد هیجان و شور و نشاط سالم در ورزشگاه و لذت بردن تماشاگران از بازی های فوتبال لیگ برتر سرلوحه فعالیت لیدرهای کانون هواداران است.

وی یادآور شد: این ساماندهی برای نخستین بار از بدو انتقال باشگاه پاس به همدان انجام شده و سرلیدرها و لیدرها براساس برنامه زمانبندی شده کانون فعالیت خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد