شش امتیاز، پنجم جدول

پاس در جستجوی خوشبختی

میثم ناصرنژاد 

هگمتانه – سرویس ورزش: از شروع فصل جدید تا به حال پاسی ها به مراتب حال و روز خوشی دارند، نتایج کسب شده توسط شاگردان مدیر روستا، به مذاق هواداران این تیم خوشایند بوده است.

سردار ملاحی که با ورودش توانست سبکی نوین را در پاس پیاده کند حالا درصدد آن است که با عملکرد درخشان شاگردانش، پاس را در جایگاهی در خور شان این تیم حفظ کند.

در این سال‌های اخیر پاس یکی از تیم‌های باثبات لیگ برتر به حساب آمده است که فراز و نشیب‌های آنان نسبت به دیگر تیم‌ها کمتر بوده است آنها پس از اینکه توانستند در فصل هفتم مقام پنجمی لیگ را داشته باشند،در سال‌های بعد، جایگاه مطلوبی کسب نکردند اما بازهم در لیگ ماندگار شدند.

اما اکنون جوانگرایی و دوندگی بی امان بازیکنان، همه را واداشته بود تا متفق القول بگویند که پاس می تواند شگفتی ساز لیگ امسال باشد.

پاسی ‌ها به رغم اینکه نتوانستند در بازی خارج از خانه مقابل تیم پرستاره و متمول استیل آذین به امتیاز برسند ولی همیشه در خانه، شنیدن نام آنها لرزه بر پیکره دیگر تیم‌ها می‌اندازد و کسب شش امتیاز مقابل مس کرمان و پیکان قزوین دلیل بر این ادعا است.

پاسی ها با ارایه یک بازی تک ضرب، روان و حرکت‌های ویرانگرانه جناحین، تبدیل به یکی از تیم های پرکار و پر تلاش لیگ برتر شده است.

گواه این قضیه آماری است که مدیر روستا در این سه بازی اخیر از خودش به جا گذاشته است و توانسته موقتا رتبه پنجم را بالاتر از تیم هایی نظیر استقلال و سپاهان کسب کند.

شاید یکی از دردهای تیم پاس نبود یک هافبک میانی و تمام عیار باشد. این خلاء بزرگترین مشکلی است که این روزها پاسی ها با آن دست به گریبان هستند. هر چند مدیر روستا سعی داشته با تغییر شیوه بازی، میدان دادن به جوانان و تاثیری که باتجربه ها در پاس ایفا می‌کنند، خود به تنهایی برای تغییر دادن یک نتیجه کافی به نظر می‌آید. مدیر روستا معتقد است با همین جوانان یک تنه می‌تواند بازی را از این رو به آن رو کند. حالا در میانه زمین و در نبود ‌هافبک خلاق این تیم‌، نفراتی همچون یدیگاریان، شاه علی دوست و علی آبادی به خوبی وظایف خودشان را انجام می‌دهند ولی این تیم فاقد یک لیدر مطمئن است. آنها هر چند هم که خوب بازی کنند، بدون یک فرمانده راه به جایی نمی‌برند.

از طرف دیگر آمدن اکمل هلماتوف به عنوان هافبک کناره این تیم باعث شده است که سمت چپ پاسی‌ها واقعا غنیمتی برای مدیر روستا به حساب بیاید. بازی تاثیرگذار او به خوبی به چشم می‌آید. قدرت، سرعت و دریبل‌های ویران کننده او باعث شده که آرامش نزد مدافعان حریف رخت بربندد. او که تبدیل به کابوسی برای مدافعان حریف شده ، می‌تواند هر آینه خطری روی دروازه حریفان به وجود بیاورد.

حضور خیرخواه و کاظمی هم به هر حال باعث شده تا خط تهاجمی پاس به مراتب بهتر از گذشته باشد.

در مورد خط دفاعی‌ پاسی ‌ها نیز، مشکلات همچنان به قوت خویش باقی است.

این دفاع به لحاظ هماهنگی هنوز به ثبات نرسیده و نیاز است تا هماهنگی لازم ایحاد شود.

عبادی نژاد و کلونیجا در قلب خط دفاعی باید مکمل هم بوده و بیشتر هماهنگ شوند.

به هر حال اینکه پاسی ها امسال به دنبال گذر وقت و تکیه بر شانس نیستند. آنها در جستجوی خوشبختی هستند و می خواهند با کسب نتایج درخشان، شادی را نزد هواداران به ارمغان بیاورند. هوادارانی که امروز کمتر میلی به حضور در ورزشگاه دارند و باید این ترغیب نزد آنها ایجاد شود که پاس با حمایت آنها سربلند خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد