پاس همدان با شکست پیکان را روانه قزوین کرد

پاس همدان 1- پیکان همدان صفر 

گل‌ها: حمید کاظمی (9) برای پاس

ورزشگاه: شهدای قدس 

تماشاگر: 1500

داور: سعید مظفری‌زاده

کمکها: مرتضی کریمی و علی میرزابیگی

اخطار: شاه علیدوست، علی‌آبادی، احمدی(پاس)، عسگری، میرقربانی پوراسدالله(پیکان)

پاس همدان: سامان صفا، پویا سیف‌پناهی، مجید حیدری، ساشا کلونیجا(68 همت عابدی نژاد)، نادراحمدی(55 محمدابراهیم خسرویی)، آرتور یادیگاریان ، اکمل هولماتوف(61 هادی رمضانی)، وحید علی‌آبادی، روزبه شاه علیدوست، حمید کاظمی، فرهاد خیرخواه

سرمربی: علی اصغر مدیرروستا

پیکان قزوین: ابراهیم میرزاپور، مهدی تاجیک، محسن ارزانی، علی قربانی، روح‌الله سلطانی، محمود پوراسدالله(59 علی سلمانی)، مجید خدابنده‌لو، جونیور ارناندس(66 ناصر آذر کیوان)، جهانگیر عسگری(80 محمدعلی امیری)، صابر میرقربانی، علیرضا عباس‌فرد

سرمربی: محمد احمدزاده

شرح گل:

1ـ 0 (پاس): سانتر آرتور یادیگاریان از جناح راست با ضربه روی پای حمید کاظمی از پشت شش قدم در گوشه دروازه پیکان دور از دستان ابراهیم میرزاپور درون دروازه جای گرفت.

اتفاق ویژه:

محمد احمدزاده که سومین باخت متوالی خود را با پیکان تجربه کرد به شدت از صابر میرقربانی مهاجم تیم خود که در طول مسابقه موقعیت های متعدد گلزنی را از دست داد، ناراحت بود و غرولند کنان به سمت رختکن رفت. 

نتیجه گیری: 

تیم پاس در دقیقه 9 توسط حمید کاظمی به گل رسید و با همین تک گل به برتری رسید تا شاگردان احمدزاده برای سومین بار متوالی شکست بخورند. تیم فوتبال پاس همدان با این برتری شش امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.  

خلاصه: 

تیم فوتبال پاس همدان در سومین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، موفق شد در همدان بر تیم پیکان قزوین غلبه کند.

در این دیدار که از ساعت 18:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزارشد، حمید کاظمی در دقیقه 9 بازی موفق شد تک گل پیروزی بخش و سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.

در این دیدار که به قضاوت سعید مظفری زاده با کمک مرتضی کریمی و علی میرزابیگی برگزار شد، داور به نادر احمدی، روزبه شاه علی دوست و وحید علی آبادی از پاس همدان و محمود پور اسدالله، جهانگیر عسگری و سید صابر میرقربانی کارت زرد نشان داد.

محمد ابراهیم خسروی، هادی رمضانی و همت عابدی نژاد به عنوان یاران جایگزین در نیمه دوم برای پاس همدان به میدان رفتند.

پاس همدان به این برد شش امتیازی شد و تیم پیکان قزوین همچنان بدون امتیاز باقی ماند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد