مدیر روستا: پاس با بازیکنان جوان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم فوتبال پاس گفت: تیم ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. 

اصغر مدیرروستا پس از پیروزی یک بر صفر برابر مس کرمان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: گرچه میزبان بودیم، اما بازی بسیار سختی بود و توانستیم با کسب 3 امتیاز در این دیدار سخت سربلند باشیم و در نیمه شعبان هدیه‌ای به مردم همدان بدهیم.

وی ادامه داد: تا هفته‌های چهارم و پنجم نمی‌توان در مورد تیم‌ها قضاوت کرد، زیرا تازه از بدنسازی خارج شده‌اند و هماهنگی لازم را ندارند. به همین دلیل پیروزی و شکست در هفته‌های ابتدایی اهمیتی ندارد.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: در این دیدار موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم که فقط توانستیم یکی از آنها را به گل تبدیل کنیم و در بازی‌های آینده باید تمرکز خود را در این زمینه بیشتر کنیم.
وی با اشاره به نارضایتی از چندین بازیکن تأکید کرد: برخی از بازیکنان پاس در حد و اندازه خود نبودند و در بازی‌های آینده تلاش بیشتری باید انجام دهند. پاس بازیکنان جوانی دارد و در هفته‌های آینده می‌تواند بهتر بازی کند.
مدیرروستا در مورد جدایی بازیکنان پاس یادآور شد: باشگاه با برخی از بازیکنان به توافق نرسید و برخی دیگر نیز علاقه نداشتند در تیم پاس بمانند و از این تیم جدا شدند. تیم پاس بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.
وی با اشاره به علاقه خود به تیم پاس افزود: تمام توان خود را برای تیم خواهم گذاشت، زیرا تیم محبوبم است و همیشه طرفدار پاس بوده‌ام. تلاش می‌کنم مانند مربیان موفقی که از تیم پاس به فوتبال ایران معرفی شدند، من نیز موفقیت کسب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد