امیر محبی : با پاس به تیم ملی برمی گردم

مهاجم تازه وارد پاس گفت: با درخشش در پاس به تیم ملی برمی گردم و جایگاهم را تثبیت می کنم.

امیر محبی پس از پیوستن به پاس و حضور در تمرینات این تیم، شرایط پاس را ایده آل دانست و تشریح کرد: در این تیم حاشیه و ناراحتی وجود ندارد و به عقیده من اگریک بازیکن تلاش کند براحتی به اهداف خود دست پیدا می کند.

وی ادامه داد: شرایطی که در تراکتور داشتم اصلاً رضایت بخش نبود چرا که مدتی مصدوم بودم و مدتی هم بنا بدلیل برخی حواشی به بازی گرفته نمی شدم در صورتی که حقم نبود اما در آن شرایط هم 7 گل برای تیمم به ثمر رساندم.

محبی تأکید کرد: به پاس آمدم تا با استفاده از آرامش این تیم در حد توانم ظاهر شوم و بی دلیل در جا نزنم.

وی خاطر نشان کرد: حضور سردار ملاحی در رأس باشگاه و کادر فنی قوی نیز مزید بر علت شد تا با خیال راحت قراردادم را ثبت کنم.

مهاجم سفید و سبز پوشان در خاتمه عنوان کرد: از مسئولین و دست اندر کاران و هواداران تقاضا دارم تا تیمی را که در شرایط سختی حفظ شد و دوباره جان گرفت، حمایت کنند از طرفی بعنوان یک بازیکن قول می دهم تا در هر شرایطی برای تیمم بهترین باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد