شوک سردار ملاحی به فوتبال همدان

شوق موافقان، اشک مخالفان! 

میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش: به کجا آمده ام، آمدنم بهر کجا بود... ؛؛؛ مصداق مدیرعاملی است که هنوز یکسال نشده، ساز جدایی سر داد و قصد داشت در حساس ترین موقعیت فوتبالی ، پاس را تنها بگذارد و برود.

خودش که می گوید پاس تکیه بر یک نام نباید باشد و این آمد و رفت ها امری طبیعی در فوتبال محسوب می شود.

خبر جدایی وی همه را شوک زده کرند. حتی معاونین باشگاه، چیزی شبیه به سقوط!! سردار ملاحی که دقایقی قبل از حضور در برنامه شهر فوتبال و اعلام رسمی جدایی اش از تیم پاس، آرام در پشت میز کار خود نشسته بود و به آخرین وضعیت قرارداد بازیکنانش رسیدگی می کرد، به یکباره شوک روحی را به همدانی ها تزریق کرد.

یکشنبه شب موافقان رفتن سردار ذوق زده شدند و مخافان جدایی اش بغض کردند.

موافقان رفتن سردار ملاحی بارها نسبت به برخی تصمیمات وی ایراد گرفتند و انتقادهای تخریب زایی را نیز روا داشتند اما مدیرعامل پاس به روی خود نیاورد و این موضع گیری ها برایش بی اهمیت بود.

سردار ملاحی که فصل گذشته ناجی ماندگاری تیم پاس بود، با هزار و یک مشکل توانست فشارهای موجود در لیگ برتر را به جان بخرد و ماندگاری پاس را به هواداران هدیه کند.

شنیده ها حاکی از آن است که سردار ملاحی براساس برخی مسایل سیاسی نظام می بایست عهده دار یکی دیگر از تیم های لیگ برتری می شد.

از سوی دیگر، گفته می شود استاندار همدان که ریاست هیات مدیره پاس را نیز در اختیار دارد، امروز قرار است پیرامون این شوک ناگهانی با سردار ملاحی نشستی را داشته باشد. مهندس پیریایی مخالف جدی این جدایی بوده و هست.

برای سردار ملاحی که اصرار به رفتن داشته و شاید اکنون هم دارد، تصمیم، تصمیم نهایی بود و همین مساله هیات مدیره را به تکاپو انداخت تا رای وی را تغییر دهند.

به هر حال به اعتقاد او، خدمت به فوتبال و جوانان در اقصی نقاط ایران زمین که مورد نیاز باشد، یک تکلیف است و باید همچون سرباز در اختیار ایران اسلامی بود.

این نشان می دهد که سردار از همدانی ها به ویژه مسوولان دلخور نیست. ارتباط وی با اعضای هیات مدیره میز همکاری نبوده بلکه مجموعه ای دوستانه به شکل گیری هیات مدیره انجامید.  

با ورود به صفحه نخست از آخرین اخبار سایت بازدید کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
همون 1389/04/15 ساعت 10:36

اصلا جالب نبود

[ بدون نام ] 1389/04/20 ساعت 21:44

آقا میثم تو چی میفهمی !!!
موافقی ؟ مخالفی ؟
بنظرم هر جا باد بوزه تو هم اونطرفی میری !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد