پیامک و تلفن های هواداران مرا به پاس بازگرداند

مدیر روستا: بازیکن تستی معنی ندارد! 

میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش: در روزهایی که رسانه ها، مطبوعات، هواداران و حتی بازیکنان و مربیان فصل گذشته پاس سراغ مدیر روستا را می گیرند، مدیر روستا در همدان به دنبال تکمیل فهرست نهایی تیمش است. تیمی که تماما با تصمیم مدیر روستا در حال کامل شدن است و هیچ گونه سفارشی در لیست دیده نمی شود.

مدیر روستا از آن دسته مربیانی است که اعتقادی به بازیکن سفارشی نداشته و فقط براساس پیشینه و آمادگی فعلی اقدام به جذب گزینه های مدنظر می کند.

سرمربی جوان پاس حتی اعتقادی به تست گیری چند ساعته!! از بازیکنان ندارد و حتی از خبرنگاران خواسته که این موضوع را منعکس کنند تا بازیکنانی که از هر کوی و برزن برای انجام تست به همدان آمده اند، بی خود وقتشان را تلف نکنند.

مدیر روستا که به صریح و بی پروا سخن گفتن شهرت دارد، این بار نیز با کمال آرامش و خونسردی به سوالات بازیکنانی تستی پاسخ داد. پاسخی که نشانگر دیدگاه کارشناسی وی نسبت به میزبان توانایی بازیکنان بود و به هر یک از آنها گفت که در چه سطحی از فوتبال قراردارند.

مدیر روستا این روزها در حال تکمیل کردن لیست نهایی خود است. فهرستی که تلفیقی از بازیکنان کم نام و نشان و صاحب نام است و همه آنها می بایست از هفته آینده در یک ردیف به تمرین بپردازند.

گفت وگوی ما با نفر اول کادر فنی تیم پاس را بخوانید:

* قضیه این تست فنی چیست؟

اصلا اعتقادی به این تست ها ندارم. مگر می شود در چند ساعت بازیکن انتخاب کرد. می توانم بگویم کدام یک بازیکن هستند، کدام یک نیستند اما نمی توانم بگویم در چه سطح فنی قراردارند. هیچ مربی ای چنین ریسکی نمی کندکه این چنین بازیکن انتخاب کند. حتی بازیکنان بومی همدان به خصوص رده های امید و پایه پاس هم باید در طول فصل با تمرینات منظم و مفیدف توانایی خود را نشان دهند تا بتوانیم آنها را به تمرینات بزرگسالان دعوت کنیم.

* با این وجود بومی ها می توانند امیدوار باشند؟

صدرصد، این تیم به هر حال متعلق به همدانی ها است منتهی بازیکنان بومی باید سعی و تلاش بیشتری داشته باشند. نظیر هادی بلوری یا همین مهرداد رضایی از دل تیم های همدانی بیرون آمده اند. باید خوب تمرین کنند و توانایی خود را به اثبات برسانند. از مربیان همدانی هم خواسته ایم استعدادهای خود را معرفی کنند تا ما آنها را زیر نظر داشته باشیم.

* در تمرین تستی انجام شده اغلب از شهرهای دیگر آمده بودند؟

شما نگاه کنید، بازیکنی که از خوزستان که مهد فوتبال ایران است، آمده چطور می تواند توقع داشته باشد که اینجا به او فرصت بدهیم. این بازیکن اگر بازیکن خوبی بود که در همان خوزستان حفظ می شد.

* وضعیت پاس در فصل نقل و انتقالات چطور است؟

شرایط خوبی داریم. بازیکنان مدنظر در حال جذب شدن هستند. خیرخواه، نورمحمدی و ثابتی را جذب کرده ایم. با مدیر برنامه های پتروییچ هم صحبت های نهایی را داشته ایم. یکی دو بازیکن لیگ برتری و خارجی نیز مورد نظرمان هست که به زودی آنها را جذب می کنیم.

* بیشتر در چه پست هایی بازیکن می خواهید؟

دفاع و حمله- فعلا چند مهاجم زیر نظر داریم که در صورت تایید، جذب می کنیم. ما مشکلی در این زمینه نداریم و می خواهیم مهره هایی که کارایی دارند را به خدمت بگیریم.

* قرار است در ترکیه اردو بزنید؟

این تصمیم گیری باشگاه بوده اما ترجیح می دهم اردو در هلند یا اتریش برپا شود. هوای ترکیه و رامسر که برای اردو در نظر گرفته شده اند، گرم و مرطوب است و از باشگاه خواسته ام که اردو در یکی از کشورهای هلند یا اتریش دایر شود.

* کادر فنی تیم چه موقعی مشخص می شوند؟

تا جمعه روشن می کنیم. قرار است از شنبه تمرین آماده سازی تیم را شروع کنیم و پیش از این نفرات کادر فنی مشخص خواهند شد.

* گفته شده، اردلان گزینه مربیگری دروازه بان ها است؟

با این مربی با سابقه صحبت هایی داشته ایم و احتمال حضور وی زیاد است.

* خیلی ها سووال می کنند که چه شد، مدیر روستا بار دیگر به پاس بازگشت؟  

خوب پیامک ها و تلفن های زیادی از سوی هواداران و مسوولان دریافت کردم که نشان از علاقه آنها و درخواست برای حضور مجددم در این تیم بود. از سوی دیگر، اعضای هیات مدیره به خصوص آقایان دکتر حاجی بابایی، مهندس پیریایی و سردار ملاحی مشتاقانه منتظر بازگشتم به تیم بودم و با وجود مشکلات شخصی این خواسته را پذیرفتم.

* حالا چه انتظاری از مسوولان و هواداران دارید؟

انتظارم فقط حمایت است. پاس تیم ریشه داری است و برای رسیدن به جایگاه واقعی نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان دارد. هواداران نیز باید هم پا با تیم پاس به سمت افتخارآفرینی تیم قدم بردارند. همین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد