تمرینات پاس از 25 خرداد آغاز می شود

احتمال حضور گروسی و اردلان در کادر فنی 

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز 25 خردادماه آغاز می شود. 

طبق اعلام کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان، در حالی تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز سه شنبه بیست و پنجم خردادماه در همدان آغاز می شود که این تیم اواخر تیرماه هم اردویی کوتاه مدت را در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد.

همچنین پس از تمدید قرارداد علی اصغر مدیرروستا سرمربی این تیم، از جمع اعضای کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان تنها حضور گمالوویچ در فصل آینده قطعی شده است. البته این مربی هم پنجشنبه گذشته برای دیدار با اعضای خانواده به مدت دو هفته راهی کشورش شد.

بر این اساس به احتمال بسیار زیاد محسن گروسی به عنوان دستیار اول مدیرروستا، جانشین علی اکبر پورمسلمی می شود و اسماعیل اردلان هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جای صابر محسن دوست به این تیم خواهد پیوست.

تیم فوتبال پاس همدان در نهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب 38 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم راه آهن در رده چهاردهم جدول رده بندی آن مسابقات قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد