مدیرروستا: از فردا بازیکن می‌گیریم

علی اصغر مدیرروستا سفرش به همدان را خانوادگی و تفریحی عنوان می‌کند که در کنار آن مذاکراتش با مدیران پاس را نیز انجام می‌دهد. او مشکلی برای حضور دوباره‌اش ندارد و دو طرف کاملا راضی هستند که یک سال دیگر در کنار هم باشند.

یکی از سایت‌ها عنوان کرده بود مدیرروستا مدعی شده است که پاس را لیگ قهرمانان آسیا خواهد برد. که سرمربی جوان پاسی‌ها آن را رد می‌کند. سفر من به همدان خانوادگی است و آنقدر با آقای ملاحی هماهنگ هستم که نیازی نیست جلسه‌ای دیگر با هم داشته باشم.  

وی اظهار داشت: تنها نشست ما برای یارگیری بود، من لیست یارهایی که می‌خواهم به باشگاه دادم و قرار است از فردا برای مذاکره با آنها اقدام شود. 

سرمربی پاس همدان ادامه داد: من هیچ وقت نگفتم که پاس را می‌توانم به لیگ قهرمانان آسیا ببرم و هدف ما امسال رده اول تا هفتم است.  

مدیر روستا در خاتمه تاکید کرد: این مسأله وقتی تحقق می‌یابد که باشگاه بازیکنانی که من نیاز دارم جذب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد