دوست نداشتم به خواسته همدانی‌ها نه بگویم

مدیرروستا: فصل آینده برای رسیدن به آسیا می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از همان ابتدای فصل آینده برای رسیدن به آسیا مبارزه می‌کنیم.  

علی اصغر مدیرروستا در مورد تمدید قرارداد با پاس همدان اظهار داشت: به خاطر برخی مشکلات شخصی دوست نداشتم در خارج از خانه کار کنم و با وجود اینکه چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری داشتم، اما تصمیم گرفتم در همدان بمانم.

وی افزود: دوست نداشتم به خواسته مردم همدان نه بگویم و این باعث افتخار است که یک فصل دیگر در کنار آنها باشم و خدمت کنم. 

مدیرروستا گفت: با توجه به اینکه در اوایل فصل به پاس آمدم، اما لحظات خوبی را در کنار مردم همدان گذراندم و خوشبختانه با کمک آنها توانستیم تیم را در لیگ برتر که حقش بود، حفظ کنیم. 

سرمربی پاس تاکید کرد: برای فصل آینده به حمایت و کمک نیاز دارم، چون دوست ندارم برای ماندن در لیگ برتر در روزهای آخر دست و پا بزنیم. این تنها هدف من و مسئولان پاس در مذاکرات دو طرفه بود.  

وی در پایان  گفت: امیدوارم در فصل آینده با حمایت ملاحی، مدیرعامل پاس و پیریایی، استاندار همدان تیمی در شان پاس همدان را راهی لیگ برتر کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر

افزایش رایگان آمار بازدید سایت ها و وبلاگ ها

فقط کافیه تو سایت بزرگ بازار آنلاین عضو بشید و سایت یا وبلاگ خودتونو معرفی کنید.

اگه تو دوستا و آشناهاتون کسی رو دارید که شرکت یا کاری داره میتونید برای تبلیغات سایت بازار آنلاین رو بهش معرفی کنید.
مدیرای وبلاگ عزیز هم اگه لطف کنن لینک مارو تو وبلاگشون با عنوان تبلیغات اینترنتی رایگان بازار آنلاین بذارن ممنون می شیم.
امیدواریم بتونیم خدمات کوچیکی به همه وبلاگ ها و سایت ها ارائه بدیم
www.bazareonline.ir

پاستقلال 1389/03/12 ساعت 13:11

دوست نداشتم به خواسته همدانی‌ها نه بگویم!!!

این حرف رو نزن آقای مدیر روستا وقتی که دیدی هیچ تیمی تحویلت نگرفت...

دریا 1389/03/12 ساعت 15:39 http://www.onlyyou.blogsky.com

آسمان را گفتم

میتوانی آیا

بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه

روح مادر گردی

صاحب رفعت دیگر گردی

گفت نی نی هرگز

من برای این کار

کهکشان کم دارم

نوریان کم دارم

مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم
.................................................
سلام دوست گلم

.::ساز دل دریا::. به مناسبت روز مادر بروز شد.

منتظر حضور پرمهرتان هستم.

موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد