نماینده‌ی AFC: میزبانی همدان فراتر از حد انتظار‌ بود

در مراسم اختتامیه رقابت‌های فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا دکتر شمیل کمیل، نماینده AFC و مسئول برگزاری مسابقات زیر 14 سال آسیا از میزبانی همدان تقدیر کرد.

شمیل کمیل در آغاز سخنانش گفت: در چند روزی که در ایران بودم دوستان خوبی پیدا کردم از استاندار گرفته تا رئیس هیات فوتبال همدان و همچنین اعضای برگزار کننده این رقابت‌ها که از فدراسیون فوتبال ایران و هیات فوتبال استان همدان بوده‌اند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با نظم خاصی برگزار شد و در بحث برگزاری خوب عمل کرد و فراتر از انتظار ظاهر شد. من تمام اتفاقاتی که در همدان افتاد به بن همام و کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقال خواهم داد. من امیدوار هستم که این میزبانی‌ها در ایران باز هم تکرار شود.

کمیل در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال ایران و شخص علی کفاشیان و همچنین فریدون معینی رئیس کمیته جوانان این فدراسیون به خاطر برگزاری خوب این رقابتها و پیشقدم شدن میزبانی ایران تشکر می کنم.

در پایان مراسم "شمیل کمیل"، علی کفاشیان، فریدون معینی، استاندار همدان و رئیس هیات فوتبال همدان به تیم‌های برتر اعم از بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی جوایزی اهدا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد