رای اعتماد هیات مدیره به سردار ملاحی

در شرایطی که زمزمه های رفتن سردار ملاحی به تراکتورسازی و تغییرات در تیم پاس تا چند روز گذشته به گوش می رسید اما دیروز باخبر شدیم اعضای هیات مدیره باشگاه پاس رای اعتماد برای ادامه حضور وی دراین باشگاه اعلام کردند.

شنیده ها حاکی از آن است که سردار ملاحی پنج شنبه شب در نشست با مهندس کرم رضا پیریایی استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس، ضمن تشریح فصل بندی تیم پاس در لیگ دهم ، خواسته های خود را مطرح کرد و در مقابل استاندار همدان نیز در حمایت همه جانبه از ملاحی و حضور پرقدرت در لیگ برتر چراغ سبز نشان داد.

آنچه مشهود است، اعضای هیات مدیره باشگاه پاس از عملکرد سردار ملاحی رضایت داشته و قصد دارند با حمایت جدی از این تیم، فصل پرنوسان و نیمه موفق پاس در لیگ نهم را در فصل جدید جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس هم چنان مدیر روستا را گزینه اصلی سرمربیگری این تیم می داند و اعلام کرده که تا تصمیم نهایی، قصد تغییرات ندارد.

هم چنین با توجه به نزدیکی فصل نقل و انتقلالات فوتبال، باشگاه پاس از یکشنبه استارت خود را برای جذب بازیکنان جدید می زند و طبق گفته های مسوولان باشگاه، مدیر روستا انتخاب و گزینش نفرات مورد نیاز را انجام می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شب نویس 1389/03/02 ساعت 11:47 http://shabnevisi.ir

راهنگ سبز یا راهنگ؟

راهنگ سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد